środa, 13 marca 2019

Aloesowa pasta do zębów i szczoteczka z aktywnym węglem

Dziś o duecie bez którego nie sposób normalnie funkcjonować. Mowa o paście i szczoteczce. Jak w naszym społeczeństwie sytuacja z próchnicą wygląda każdy wie, jednak my nie musimy iść przecież tą samą drogą! Warto zadbać o jamę ustną i do regularnego szczotkowania zębów zachęcać nawet najmłodsze dzieci. Dwa produkty, które dziś chciałam wam zaprezentować, z pewnością zadbają odpowiednio o czyste ząbki. Pochodzą one ze sklepu e-fryzjernia.pl 







Od producenta:

Skład:

Pojemność: 75 ml
Cena: 12.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
 Produkt nie zawiera sacharyny. Aloes widnieje na liście dość wysoko, więc jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Należę do osób, które z pastami do zębów nie eksperymentują i sięgają po to, co sprawdzone. Jednak produktowi marki Equilibra dałam szansę, ponieważ bardzo lubię ich kosmetyki i nigdy nie trafiłam na bubla. Z pastą było podobnie. To mój hicior :) 

Pasta ma konsystencję zwartego żelu w kolorze zielonym. Smakuje i pachnie naprawdę dobrze. Nie szczypie w język, więc fajnie, bo tego strasznie nie lubię. Miętowym smakiem również nie oszałamia. Osobiście nie przepadam za mocnymi pastami. Opakowanie jest praktyczne. Nie mam żadnych problemów z całkowitym opróżnieniem tubki. 

Pasta świetnie czyści ząbki i odświeża oddech. Nie uszkadza szkliwa, nie wywołuje krwawienia z dziąseł. Może nie wybiela w jakiś szczególny sposób, ale tego od niej nie oczekiwałam. Zlikwidowała u mnie nadwrażliwość i za to jestem jej ogromnie wdzięczna :)



Od producenta:

Cena: 7.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:  
Eksperymenty ze szczoteczkami do zębów to zdecydowanie nie moja bajka, ale tej, tak samo jak przedstawionej wyżej paście, dałam szansę na wykazanie się w praktyce. Nigdy nie miałam szczoteczki z aktywnym węglem, także wszystko zapowiadało się całkiem ok. 
Szczoteczka dobrze leży w dłoni. Nie wyślizguje się, nie jest zbyt ciężka. Ma jak dla mnie idealne pod względem miękkości włosie. Nie podrażnia, nie drapie dziąseł, nie rani ich i nie odsłania szyjek zębowych. Ze względu na to, że posiada włoski o różnej długości, dociera do trudno dostępnych miejsc bez najmniejszego trudu. 

Radzi sobie świetnie przy codziennym szczotkowaniu. Bardzo się polubiliśmy i z pewnością powrócimy do siebie przy okazji zakupu kolejnej szczoteczki. Produkt kosztuje niewiele, a faktycznie się sprawdza i nie są to tylko obietnice producenta.

A wy znacie te produkty? Może macie ulubione pasty i szczoteczki do zębów do których powracacie przy okazji każdych, kolejnych zakupów?

1 komentarz:

  1. Chętnie bym poznała tę pastę, ja najczęściej używam tradycyjnych past z fluorem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger