niedziela, 30 października 2016

Frutaki Bio - przekąska owocowa

Cała moja rodzina to ogromne łasuchy. Uwielbiamy podjadać pomiędzy posiłkami, aczkolwiek staramy się wybierać produkty zdrowe, które nie zaszkodzą naszemu organizmowi. Pewnego dnia trafiły do nas Frutaki Bio marki Just Fruits... Zdradzę wam, że zakochaliśmy się w tych pysznościach!

Just Fruits 


 Frutaki Bio to pyszna, a przede wszystkim zdrowa przekąska owocowa dla dużych i małych łakomczuchów. To idealny zamiennik niezdrowych chipsów, ciastek itp. Jeśli mam ochotę na coś słodkiego, sięgam po Frutaki i mój żołądek nie wymaga niczego więcej. Nie mam też żadnych obaw, jeśli chodzi o podanie Frutaków dzieciom. Skład produktu prezentuje się jak trzeba. Żadnych konserwantów, barwników, substancji chemicznych. Do Frutaków nie dodano cukru i żelatyny. 

Frutaki Bio dostaniemy w dwóch wersjach:
 - Pani Truskawka




- Pan Egzotyczny




Muszę przyznać, że nazwy Frutaków wywołały uśmiech na mojej twarzy, a barwne opakowania o wadze 50 g., cieszą oko dziecka, są poręczne i idealne do zabrania w podróż. Można też wrzucić torebeczkę z Frutakami do plecaka szkraba, co będzie świetnym pomysłem na uzupełnienie drugiego śniadania. Ja sama z chęcią mogłabym codziennie w pracy podjadać takie pyszności :)

Jeśli chodzi o warianty smakowe, to nie mam swojego faworyta - trudno się zdecydować na jeden produkt. Pani Truskawka zaskakuje smakiem i aromatem najprawdziwszej, dojrzewającej w letnim słońcu truskawki. Jest po prostu przepyszna, słodka i soczysta... Ach... ależ się rozmarzyłam ;) Natomiast Pan Egzotyczny gwarantuje nam niebanalne doznania smakowe. Dojrzałe mango i lekko kwaśna marakuja, to wymarzone połączenie dla niezdecydowanych łasuchów. To coś innego, coś co mogłabym jeść kilogramami. 


Frutaki Bio kosztują 7.90 zł i kupicie je tutaj. Jestem przekonana, że w najbliższym czasie zrobię zapasy tego produktu. Z zakupu będą zadowolone dzieci i oczywiście ja - wielka fanka Frutaków Bio!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger