piątek, 28 marca 2014

Rozdanie na profilu facebookowym drogerii Epiekna24.pl

Lubicie balsamy do ust Carmex ? Jeśli tak, to zajrzyjcie na facebookowy profil drogerii Epiekna24.pl Tam też właśnie macie okazję wygrać dwa kultowe Carmexy. Zasady są banalnie proste, a o wygranej zadecyduje los. KONKURS
Wystarczy:
-  polubić profil Epiekna24.pl
- polubić zdjęcie konkursowe
- udostępnić publicznie zdjęcie konkursowe

Macie czas do 01.04. Pokusicie się o wzięcie udziału ? Ja już wypełniłam warunki, ale niestety nie mam szczęścia w losowaniach :)

6 komentarzy:

  1. ja za carmex średnio przepadam :) długo nie mogłam się do niego przekonać, a później nie zrobił dużego wow jak się spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wiśniowy, próbowałaś ? Może ten by ci spasował :)

      Usuń
  2. Ja lubię Carmex, ale mam też jeszcze jego spore zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak srednio lubie carmex:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w losowaniach również nie wygrywam. No dobra, raz mi się zdarzyło!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger