poniedziałek, 31 marca 2014

Zakochana w czereśniowym wosku.

Ileż pozytywów naczytałam się na temat czereśniowego wosku. Nie mogłam więc nie powąchać tego, co spodobało się sporej ilości babskich nosków :) Czy żałuję swego wyboru ? Nie, nie i jeszcze raz nie ! Po raz kolejny potwierdzam, że zakupy u Goodies.pl to dobra inwestycja ;)

Sklep internetowy Goodies.pl





Cena: 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:


Nawet nie wiecie jak się cieszę, że miałam możliwość poznać owe cudo. Z pewnością przy kolejnym zamówieniu, czereśnia znów wpadnie do koszyczka. Owocowe zapachy od zawsze lubiłam i chyba nic już ich nie przebije. Oczywiście nie mówię nie, bo nigdy nie wiadomo, co też Yankee Candle dla nas przygotuje. Ten topiący się wosk w kolorze czerwieni, cudnie współgra z bielą mojego kominka ;) Jak widzicie odłamałam kawałeczek tarteletki i w zupełności jest to ilość wystarczająca by wypełnić dom aromatem ... lata i błogiego lenistwa ;) Tak mi tego teraz brakuje. Nie ma jednak co narzekać, bo z "Black Cherry" spokojnie przetrwam do wakacji :) Zapach wosku jak dla mnie nie jest nużący, czego na początku się obawiałam. Jeśli tak jak ja lubicie tego typu aromatyczne kompozycje, to skuście się przynajmniej na ten pachnący obłędnie egzemplarz.

Strona internetowa sklepu Goodies.pl (klik) i ich profil na Facebooku (klik). Przyznawać się, która z was ma na niego ochotę ? :) 

11 komentarzy:

  1. ja się musze skusić na niego,zapachy YC chodzą za mną juz kilka miesięcy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak już od dłuższego czasu mnie prześladuje ten wosk..:) Musze się w końcu zaopatrzyć :)

      Usuń
  2. uwielbiam zapach czeresni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach bardzo przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny pachnie przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam uwielbiam uwielbiam1!!!


    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba zakochalabym się w każdym!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger