wtorek, 18 marca 2014

Zdrowe śniadanko.

Dziś mam dla was propozycję na zdrowe śniadanko przy wykorzystaniu produktów naturalnych od Symbio. Oczywiście jeśli chcecie zjeść coś takiego na kolację to jasne jest, że żadnych przeszkód w tym nie widzę :)


Do stworzenia mieszanki śniadaniowej wykorzystałam takie oto produkty...


EKOLOGICZNE PŁATKI
MIX - 3 ZBOŻA


Od producenta / Skład:

Waga: 300 g
Cena: ok. 5 zł

EKOLOGICZNE DAKTYLE SUSZONE



Od producenta / Skład: 

Waga: 150 g
Cena: ok. 6 zł
Moja opinia:
Daktyle bardzo lubię gdyż przez swą słodkość zastępują mi jakąś mniej zdrowszą przekąskę (czyt. kostkę czekolady lub baton). A że od słodyczy uzależniona jestem i to bardzo, owoc palmy Phoenix gości u mnie często. Daktyle od Symbio nie są zbyt wysuszone, łatwo je pokroić, a tym samym dodać do płatków 3 zboża. 


Taką mieszankę najczęściej zalewam mlekiem, chociaż sprawdzi się również jogurt naturalny, co kto lubi. 


Zarówno daktyle jak i płatki są ekologiczne, całkowicie naturalne, pozbawione konserwantów, także i maluchy mogą zajadać się taką zdrową przekąską. Ciekawostką jest fakt, że daktyle znakomicie niwelują stres gdyż są bogate w magnez. W związku z tym do jedzenia mojej mieszanki śniadaniowej nie muszę w domu nikogo namawiać :) Słodycz daktyli niweluje konieczność dosypywania do niej cukru. 

Strona Symbio tutaj, profil firmy na Facebooku tutaj. Co najczęściej jadacie na śniadanie ? Lubicie daktyle ? 

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger