czwartek, 13 marca 2014

Pianka do mycia szyb.

Korzystając z ciepłych, marcowych dni postanowiłam umyć okna. Do tej czynności, zamiast tradycyjnego płynu, użyłam pianki. Szybko uporałam się ze wszystkimi oknami, nawet dodatkowo wypucowałam lustra ;) Produkt Betterware od Pani Agnieszki sprawił, że nie czułam się po takiej pracy wyczerpana do granic możliwości.







Od producenta / Sposób użycia:
Pojemność: 400 ml
Cena: 13.99 zł 
Moja opinia:
Nie wiem jak wy moje drogie, ale ja lubię myć okna, oczywiście jeśli na zewnątrz nie ma minusowych temperatur :) Najgorsze jest to harowanie do uzyskania idealnego efektu, a tym samym zlikwidowanie smug, lecz z tym środkiem takie problemy nie występują. Wystarczy "psiknąć" na powierzchnię odpowiednia ilość białej piany, wytrzeć do sucha i gotowe. Płyny niestety zawsze tworzą smugi, a i podczas rozpylania lądują obok, na świeżo umytym oknie. Pianka trafia idealnie na wymaganą czyszczenia powierzchnię, nie rozbryzgując się na boki. Pianka nadaje się również jako preparat do mycia szklanych półek, kloszy, luster, a nawet blatów kuchennych. Nie wydziela drażniącego zmysł powonienia zapachu, no i co najważniejsze, sprawdza się przy każdej pogodzie jeśli chodzi o czyszczenie okien na błysk ;) 

Po więcej informacji odsyłam was tutaj, gdzie po skontaktowaniu się z Panią Agnieszką staniecie się posiadaczkami magicznej pianki :) Profil na Facebooku jest tutaj

7 komentarzy:

  1. A u mnie okna wciąż czekają na mycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z oknami szybciutko uporałam, a trochę ich mam ;)

      Usuń
  2. miałam pianke do kurzu innej firmy i jakoś nie pasowała mi

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę, ale mimo wszystko wole płyny w psikaczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie płyny denerwują już bo jak psiknę nimi to rozbryzgują się dosłownie wszędzie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkt! Ja ostatnio trafiam na strasznie maziające psikadła

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger