sobota, 29 marca 2014

Energetyzujący żel pod prysznic dla mężczyzn.

Oj jak dawno nie pisałam o kosmetykach dla facetów. A co ! Na moim blogu i takie wpisy muszą się pojawić. A może zachęcę jakiegoś dżentelmena do wypróbowania nowego produktu :) Dziś postanowiłam przedstawić wam bliżej pewien żel pod prysznic, który należy do rosyjskiej linii Metr. Nie wiem czy znacie, ale jeśli nie to macie już zadanie domowe do wykonania ;) Produkt otrzymałam od firmy COSMEVITA, a przemiła Pani Małgosia, pozwoliła mi pobuszować troszeczkę w ich asortymencie :)

O firmie:
Cosmevita jest firmą, która w swojej filozofii działania zwraca przede wszystkim uwagę na naturalność. Od wielu lat dostarczamy na wiele rynków Europy produkty, które łączą ze sobą nowoczesne rozwiązania oraz naturalne składniki. W naszej ofercie znajdą Państwo kosmetyki dla kobiet i mężczyzn, powstrzymujące zmarszczki, kosmetyki ziołowe, kosmetyki przygotowane na bazie soli i błota z Morza martwego, kosmetyki dla młodzieży, żele pod prysznic oraz produkty do dbania o higienę jamy ustnej. Produkty Cosmevity są bardzo popularne na rynku rosyjskim, skąd pochodzimy i zebrały wiele nagród za innowacyjne rozwiązania takie jak Neovitin – składnik regeneracyjny używany w jednej z linii naszych produktów.

Składniki, które wchodzą w skład naszych produktów , są bardzo dokładnie badane i wybierane, i co najważniejsze, pozyskiwane są z naturalnych roślin i minerałów występujących w odległych zakątkach Rosji, nie skażonych jeszcze cywilizacją. Posiadamy własne centrum innowacji, gdzie każdy etap produkcji kosmetyków Cosmevita jest szczegółowo nadzorowany, aby osiągnąć produkty o jak najwyższej jakości.




Od producenta:
Skład:
Pojemność: 250 ml
Cena: 9.99 zł
Moja opinia:
Tak naprawdę jest to opinia męża, ale ja dokładnie wszystko wam przekazuję i wcisnę też od siebie przysłowiowe "trzy grosze". Żel już na sam wygląd mówi o sobie: "Uwaga ! Jestem kosmetykiem dla mężczyzny". Kolorystyka butelki w kolorze czerni, pasuje do sytuacji idealnie :) Opakowanie jest odrobinę spłaszczone, lekkie i poręczne, można nim swobodnie manewrować mając nawet mokre ręce. Otwarcie nie sprawia większych problemów, a zresztą nawet gdyby tak było, facet nie przyzna się, że z czymś sobie nie radzi. No nie jest to prawdą ? :) 


Żel jest bezbarwny. Posiada dosyć lejącą konsystencję, także z wydajnością tutaj nie powalczymy. Niemniej jednak mąż uważa, że wszystko jest ok. I ja się sprzeczać nie będę :) Nasza opinia co do zapachu całkowicie się pokrywa. Zarówno mnie jak i mężowi od razu do gustu przypadł ten męski, orzeźwiający, lekki, a jednocześnie delikatny aromat. Z pewnością będzie pasował do porannej kąpieli, tak by móc w zupełności się obudzić. Żel bardzo dobrze się pieni, a powstała piana idealnie się spłukuje. 


Mój luby w kwestii odpowiedniego mycia, nie ma kosmetykowi nic do zarzucenia. Z pewnością nie można się przyczepić do wysuszania skóry, gdyż czegoś takiego żel nie powoduje. Zapewnia za to miłe uczucie nawilżenia i maksymalną świeżość. Czy jest z produktu zadowolony ? Potwierdza że tak, a muszę dodać, że w kwestii doboru kosmetyków nie jest łatwym do ogarnięcia męskim egzemplarzem :) 

Strona internetowa firmy Cosmevita tutaj i ich profil na Facebooku tutaj

9 komentarzy:

  1. Coś dla mojego męża, bo tak zużywa wszystko co moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie zawsze znajduję ciekawe i nie znane mi produkty.Mój mąż i syn żele mają na niecały tydzień.Czasami zastanawiam się co oni z nimi robią.Piją? Ciekawa jestem ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę was zaskoczyć czymś ciekawym i wartym bliższego zapoznania. Z żelami już tak jest ... znikają bardzo szybko ;)

      Usuń
  3. Mój pan A. jest zadowolony gdy sie coś pieni. Nie potrzebuje więcej udziwnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tak samo jak mój A. :) faceci mało wymagający są :)

      Usuń
  4. już w sprzedaży
    http://allegro.pl/cosmevita-zel-pod-prysznic-dla-mezczyzn-zenszen-i4185722018.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger