poniedziałek, 17 marca 2014

Włoska kawa - na pobudkę idealna !

I znów poniedziałek... Wiem, że część z was nie cierpi tego dnia tygodnia, chociaż dla mnie jest on w zupełności obojętny :) By rozruszać umysł i całkowicie się obudzić, przybiegam dziś z recenzją przepysznej włoskiej kawy, którą otrzymałam od Clarius Cafe and Tea.



O firmie:
Clarius Cafe and Tea to sklep z kawą, sklep z herbatą i akcesoriami do ich parzenia.
Firma Clarius działa na rynku od 2011 roku. Urzeczywistnieniem naszych doświadczeń w branży oraz pasji do kawy jest nasz internetowy sklep z kawą .
W naszej ofercie znajdziecie najlepsze kawy włoskie, z palarni, które opanowały trudną sztukę tworzenia mieszanek dla każdego nawet najbardziej wybrednego smakosza i zdobyły uznanie na świecie. Najbliższym naszemu sercu regionem Włoch jest Jezioro Garda i jego okolice stąd w naszej ofercie unikalna na naszym rynku wyśmienita kawa z tamtejszej palarni Omkafe. Palarnia Omkafe do produkcji wszystkich kaw w 100% używa energii odnawialnej, ogranicza emisje gazów do atmosfery ponadto do transportu kawy stosuje opakowania z recyklingu. Przygotowaliśmy dla Państwa ofertę wyselekcjonowanych kaw włoskich takich palarni jak Manuel Caffe, Illy, New York, La Brasiliana oraz Omkafe. Asortyment sklepu został tak wybrany aby zaspokoić gusta nawet najbardziej wybrednych kawoszy. Kawa użyta do sporządzenia tych mieszanek charakteryzuje się najwyższą jakością ziarna a palarnie dbają o każdy detal począwszy od wyboru plantacji, sposobu transportu na metodzie palenia kończąc. Mamy nadzieję, iż aromat i smak sprzedawanych przez nas kaw zachwyci Państwa i umili każdy dzień.







Postać: ziarnista
Opakowanie: puszka 250 g
Cena: 39 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Może i ja mało w życiu widziałam, ale po raz pierwszy spotkałam się z puszką kawy zamkniętą... w ten sposób.


 Wiecie co to oznacza ? Ano to, że kupujący taką kawkę ma pewność co do jej najwyższej jakości. Oczywiście po usunięciu wierzchniego zabezpieczenia spokojnie możemy puszkę zakręcać. Podoba mi się niniejsze rozwiązanie, bo niestety nie każdy producent, o dotrzymaniu obietnicy jakościowej produktu pamięta. Spójrzcie jak fantastycznie prezentują się całe "arabikowe" ziarenka... Wymiarowo idealne ;) 


Już podczas mielenia da się wyczuć przecudowny aromat kawy, który jest w stanie obudzić największego śpiocha ! Oto TerraViva po zaparzeniu...


Tej kawy nie można nie polubić. Ja piłam ją zawsze rankiem, gdyż jest to bardzo mocny rodzaj naparu i sądzę, że bliżej pory wieczornej, nie mogłabym sobie na taki rarytas pozwolić :) Nie dodawałam do niej mleka, tylko odrobinkę cukru. Chciałam w zupełności poczuć odległy klimat Brazylii, Etiopii, Indii oraz Columbii. TerraViva jest kawą o posmaku karmelu, czekolady mlecznej przy delikatnej nucie owocowej: moreli i kandyzowanych pomarańczy. Nie mogłam sobie wymarzyć lepszej, porannej przyjemności dla podniebienia. Sama puszka jest bardzo dekoracyjna i jasne jest chyba, że po opróżnieniu jej zawartości, została ponownie przeze mnie zagospodarowana :) 

Zapraszam do odwiedzenia królestwa kaw, herbat czyli na stronę firmy Clarius tutaj. Znajdziecie tam również akcesoria do ich parzenia. Profil facebookowy Clarius jest tutaj. Jestem ogromnie ciekawa moje czytelniczki jaką kawę wy lubicie najbardziej...

9 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger