wtorek, 4 grudnia 2018

Żel z żywokostem i boswellią

Ostatni produkt od agencji CREDO PR, który otrzymałam, tak naprawdę testowała głównie moja mama. W sumie i ja byłam nim bardzo zainteresowana, ale uznałam, że mamie chyba najbardziej się przyda. Czy się sprawdził? O tym w dalszej części recenzji.

ŻEL Z ŻYWOKOSTEM I BOSWELLIĄ




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 15 zł
Moja opinia:
Żel przeznaczony jest do wcierania i wykonywania masaży. Mama od jakiegoś czasu miała problemy z kostką, która puchła praktycznie codziennie i co tu dużo ukrywać, bardzo doskwierała. Postanowiłam więc podarować jej żel z nadzieją, że przyniesie odrobinę ukojenia. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, iż tego typu specyfik nie zastąpi wizyty u specjalisty, ale przynajmniej chociaż troszkę zminimalizuje problem.

Żel zamknięto w wysokiej, poręcznej tubie, która jest odpowiednio miękka, więc nie ma żadnych problemów z wydobyciem z niej produktu. Żel ma faktycznie postać żelu, który nie spływa ze skóry, szybko się wchłania, a jednocześnie da się w jego towarzystwie przeprowadzić kojący masaż. Pachnie może niezbyt urodziwie, ale da się wytrzymać.

Mama stosowała żel regularnie i powiem wam, że faktycznie działa. Naturalnie ból i problem nie zniknął, ale kostka już nie puchnie, więc uczucie dyskomfortu chociaż w stopniu minimalnym zostało usunięte. Jestem ciekawa jak sytuacja będzie wyglądała w momencie, gdy mama opróżni już całą tubkę żelu. Być może pozytywne zmiany będą jeszcze większe?! 

1 komentarz:

  1. Stosuję boswellię w kapsułkach i muszę przyznać, że wywiera niezwykle korzystny wpływ na zdrowie stawów. Taka maść jest ciekawą alternatywą, muszę podrzucić ją mojemu tacie, który często ma problemy z bólem pleców. Robiąc zamówienie na Magiczny Ogród zawsze wrzucam boswellię do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger