środa, 5 marca 2014

Kocie jedzonko.

Kajtek nie jest kotem wybrednym, ale czasem daje nam nieźle w kość swymi dziwacznymi upodobaniami co do jedzenia. Saszetki z karmą mokrą, które otrzymał od Swiss Vital opróżnił w nieziemskim tempie :)



MOKRA KARMA SAVANNAPET



Od producenta:
Pojemność: 85 g
Cena: 4.65 zł do kupienia tutaj



Od producenta:
Pojemność: 85 g
Cena: 4.65 zł do kupienia tutaj



Od producenta:
Pojemność: 85 g
Cena: 4.65 zł do kupienia tutaj

Moja opinia / Opinia Kajtka:
Saszetki przeznaczone są na jeden raz, chociaż jeśli wasz kociak nie da rady zjeść całej zawartości opakowania możecie spokojnie odłożyć resztę na później. Mój oczywiście nie zostawił ani grama na czarną godzinę, opróżnił wszystkie trzy i z zadowoleniem czekał na dalszą konsumpcję. O! Co to to nie - pomyślałam :) Czasem i kotu trzeba postawić ultimatum. Karma jest produktem hypoalergicznym czyli nawet najbardziej wrażliwy mruczek nie będzie czuł się po niej źle. W przypadku Kajtka nie było mowy o żadnych sensacjach żołądkowych, a szczerze powiedziawszy to po takim łasuchu jak on, nawet nie spodziewałam się problemów zdrowotnych. Karmy SavannaPet nie zawierają konserwantów, są w zupełności naturalne i bezpieczne dla organizmu zwierzaka. Mój pupil zadowolony z testów, a chęć na kolejne saszetki tej karmy wzrosła do maksimum :) 


Właścicieli kotów jak i psów odsyłam na stronę Swiss Vital tutaj i na profil facebookowy tutaj. 

5 komentarzy:

  1. Mięsko z kangura jest dla kocich alergików. Miałam takiego słodkiego bidulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czytałam właśnie o zaletach mięsa z kangura dla kociaków.

      Usuń
  2. No mój jak na razie zjadł jedną saszetkę , dałam mu ze strusia , tak jak polecono , zmieszałam z karmą którą je na co dzień, czyli jadł ją 2 razy. Trudno powiedzieć , mój Maine Coon to kot który zawsze jadł na raty i nigdy nie rzucał się na jedzenie, tym razem też tak było. Jednak wszystko zostało zjedzone, wniosek , SMAKOWAŁO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój dosłownie pochłonął wszystkie saszetki :)

      Usuń
  3. Moja kotka zajada się tą karmą. Jest to koci rarytasik. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger