poniedziałek, 17 marca 2014

Jogurty Magda - Przezboże.

Wiecie doskonale, że w sklepach obecnie mamy jogurtowe zatrzęsienie. W ubiegłym tygodniu otrzymałam przeogromną pakę tego typu przysmaków... Macie jakiś trop kto za tym stoi ? Ano pewna MAGDA, a dokładniej rzecz ujmując Zakład Produkcji Jogurtów Magda


O firmie:
Zakład Produkcji Jogurtu MAGDA powstał w 1991 roku w Szaflarach, miejscowości oddalonej 16km od Zakopanego, jako rodzinna firma z bogatymi tradycjami. Lokalizacja zakładu oraz dostawców mleka i ich hodowli, na czystych terenach Podhala, wolnych od przemysłu ciężkiego, gwarantuje pełnowartościowe produkty, najwyższej jakości. Firma MAGDA dba o środowisko naturalne, pieczołowicie kultywując tradycyjną produkcję, w oparciu o receptury bez konserwantów i chemicznych dodatków.

Z racji tego, że otrzymałam naprawdę pokaźną ilość jogurcików od producenta, postanowiłam na początek przedstawić wam tylko jeden rodzaj produktu. To tak by rozbudzić waszą ciekawość :) 



Od producenta:
Idealna kompozycja polskich zbóż i owoców, pozwoliła uzyskać trzy doskonałe produkty, w chętnie wybieranych wersjach smakowych. Odpowiednio dobrana pojemność kubka sprawi, iż będzie to smaczna oraz odżywcza przekąska, z energią na cały dzień.
Pojemność kubeczka: 180 g
Cena za szt.: ok. 1.50 zł

Dostępne smaki:

ŚLIWKA



Skład:


GRUSZKA - JABŁKO



Skład:


WINOGRONO - RODZYNKA - FIGA


Skład:


Moja opinia:

Nie jestem wielką fanką jogurtów z dodatkiem zbóż, ale przykładowo mój tato je uwielbia :) W zbożowych jogurtach przeszkadza mi ten mączny smak i znikoma ilość pozostałych dodatków, a często i zupełna rezygnacja producenta z większych urozmaiceń. Jogurty Przezboże są inne... lepsze. Od razu widzę w nich duże cząstki owoców, śliwkowy skradł moje serducho, ale nie powiem by pozostałe dwa były niesmaczne, wręcz przeciwnie. Kubeczek to taka idealna porcja do zjedzenia bez konieczności dzielenia "na później". Nawet szata graficzna opakowania zachęca i jest miła dla oka. Producent wcale nie ukrywa swej polskości tylko chwali się rodzimym produktem. Bardzo dobrze ! Większa część polskich firm, na siłę pragnie zatuszować swój kraj pochodzenia, myślę że nie jest to dobre wyjście. Powracając do samych jogurtów, Przezboże jest sycącym przysmakiem, zawierającym kompozycję tylko polskich zbóż i owoców. Szkoda, że w mojej miejscowości MAGDY nie wyszukałam, lecz mam nadzieję, że wy będziecie miały możliwość poznać smak wszystkich produktów firmy. Bo prawdziwe mleczne rarytasy rodzą się w Szaflarach :)

Strona producenta Jogurtów MAGDA tutaj, profil firmy na Facebooku tutaj

2 komentarze:

  1. pierwszy raz widzę takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To są moje ulubione jogurty! Aż żaluję, że nie udało mi się ich wczoraj dostać na co tygodniowych zakupach :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger