niedziela, 2 marca 2014

Drobiazgi miłe dla oka.

Kocham psy, a więc jeśli mam możliwość otrzymać jakąś figurkę bądź gadżet z wizerunkiem wiernego przyjaciela na czterech łapach, nie namyślam się długo nad zakupem. Jakiś czas temu od ONYKS otrzymałam w ramach współpracy dwie ozdobne rzeczy: figurkę oraz breloczek. Są tak urocze, że budzą zainteresowanie znajomych, a z resztą same zobaczcie :)










Wymiary: wysokość ok. 14 cm, długość ok. 19 cm
Cena: 29 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
I jak, podoba się ? Mnie bardzo, a o dzieciach nawet nie wspomnę :) Piesek prezentuje się znakomicie, jest zarazem unikalną ozdobą nie tylko pokoju szkraba, ale i salonu czy pomieszczenia pełniącego rolę "dziennego". Na spodzie łapek, pies posiada specjalne "nóżki" uniemożliwiające zsunięcie się figurki z powierzchni na której stoi. Myślę, że ozdoba spodoba się każdemu miłośnikowi czworonogów bo obok takiej figurki nie można przejść obojętnie. Przedstawiony wizerunek owczarka niemieckiego zgadza się z oryginałem tyle, że ten od ONYKS należy do stworzeń niegroźnych :) Figurka została wykonana z żywicy, metalizowana. Pięknie błyszczy w promieniach wiosennego słoneczka. Na prezent w sam raz. Na pozostałych aukcjach firmy, dostaniecie inne rodzaje żywicznych cudów.








Wymiary: wielkość całego breloka 9 cm, pies długość ok. 3.5 cm, wysokość 2.5 cm. Kółeczko z łapką wielkości monety 1 gr. Kostka długość 2 cm.
Cena: 25 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Bernardyny to moja najukochańsza rasa psów także nie mogłam sobie wyobrazić lepszego gadżetu:) Uwielbiam nosić ten brelok uczepiony przy torebce bo wygląda niebanalnie, a i znajome takiego nie mają :) Piesek wygląda jak wykonany z porcelany, w rzeczywistości jest to jednak połączenie stali i szkła. Kosteczka oczywiście musi być obecna :) Na kółeczku jak widać widnieje ślad psiej łapki. Brelok nie ma w sobie nic z tych kupowanych przeze mnie do tej pory gadżetów do kluczy ( nie trąca tandetą). Od razu trafił w me łapki gdyż nikomu nie miałam nawet zamiaru go sprezentować :) Brelok nadaje się na drobny prezent lub dodatek do takiego większego upominku. Oczywiście na innych aukcjach spotkacie różne breloczki z różnymi rasami psów.

Tutaj znajdziecie całą ofertę produktów sklepu ONYKS w niskich cenach.

5 komentarzy:

  1. breloczek uroczy chętnie nosiłabym go przy swoich kluczach :) natomiast figurka ciekawa choć ja unikam stawiania takich rzeczy u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w domu pełno tego typu figurek i ciągle przygarniam nowe ;)

      Usuń
  2. Faktycznie przyjemne dla oka drobiazgi :D Breloczek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger