poniedziałek, 10 marca 2014

Czarny kokos.

Przedostatni zamówiony wosk Yankee Candle który udało mi się przetestować, jest dominacją jednego zapachowego składnika. Po nazwie tarteletki domyślicie się kto tutaj pełni funkcję lidera :) Po raz kolejny w sklepie Goodies.pl znalazłam przyjemniaczka za którym już tęsknię. Tak szybko się skończył, że chyba muszę natychmiast coś z tym zrobić by wypełnić pustkę...

Sklep internetowy Goodies.pl







Cena: 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Takie egzotyczne klimaty to ja lubię. Nie ukrywam, że przy zakupach troszkę się nad delikwentem wahałam. Pomyślałam sobie: Kurcze, pewnie "Black Coconut" będzie zbyt słodki. Dobrze jednak, że się na niego koniec końców zdecydowałam bo było warto. Zapach wcale nie jest mdły jak przewidywałam. Wiadomo, zaskakuje słodyczą, ale nie w sposób negatywny. Niestety albo mój nos zawodzi, albo w tym wosku wcale nie ma kwiatów i cedru. Aczkolwiek wszystko jest możliwe :/ Niemniej jednak kokosowy aromat wybija się na pierwszy plan i wypełnia całe pomieszczenie aż do dnia następnego. Warto go wypróbować ? Myślę że tak, chociaż bardziej polecałabym go osobom lubiącym egzotyczne klimaty. 

Sklep internetowy Goodies.pl (klik), profil na Facebooku (klik). Kto lubi zapachy rodem z Martyniki ręka w górę ? :) 

7 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger