środa, 26 marca 2014

Mięso strusia - kolejny przysmak dla psa od O'canis.

Mięso strusia wcale, a wcale nie wygląda dla mnie zachęcająco. Gdy otworzyłam opakowanie kolejnego przysmaku dla psa od O'canis, poczułam dość nieprzyjemny zapach... Chcecie wiedzieć jak zachowywała się Blanka w tym momencie ? Skakała wokół mnie uradowana na całego i węszyła na potęgę. Znów będziemy chwalić firmę, odpowiedzialną za produkcję takich psich rarytasów, a co ! :) Wiecie jak to jest, jeśli widzę zadowolenie swego pupila, sama mam uśmiech od ucha do ucha ;)






Skład: mieszanka ze strusia : suszone mięso, ścięgna, płucka, tchawice
Waga: 250 g
Cena: 17 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Mix strusia to karma uzupełniająca, u nas jak zawsze podawana psu w ramach dobrego sprawowania. Kawałki mieszanki są suszone i jak widzicie wyglądają dość okropnie. Nie przejmujcie się jednak, bo psiakowi takie coś z pewnością posmakuje. Nawet wasi podopieczni mający problemy typu alergicznego, bez żadnych wyrzeczeń mogą sobie coś takiego skonsumować. Mix strusia nie zawiera konserwantów, jest psim przysmakiem w zupełności naturalnym. Produkt zamknięty w zgrzewanej torbie, która nie przepuszcza zapachów. 

Strona O'canis tutaj, sklep internetowy tutaj i profil na Facebooku tutaj. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger