piątek, 5 września 2014

Pilnik i polerka do paznokci marki KillyS.

Piękne i zadbane dłonie to wizytówka każdej kobiety. Nie wystarczy ograniczać się tylko do wcierania w skórę rąk odpowiedniego kremu, trzeba pomyśleć i o paznokciach. Nie wyobrażam sobie normalnego funkcjonowania bez pilnika i polerki do paznokci. Polecam w szczególności te z oferty marki KillyS. Są fantastyczne !







Moja opinia:
Pilnik chociaż sporych rozmiarów zmieści się w każdej torebce. Ja mam go zawsze pod ręką. Do tej pory stosowałam pilniczki szklane, ale obawa że mogą się zniszczyć, nie dała mi możliwości zabierania ich wszędzie. Pilnik diamentowy idealnie opiłowuje paznokcie, nie rozdwajając ich, nie niszcząc w żaden sposób. Nawet najtwardsze pazurki nie są dla niego większym problemem. Polecany do pielęgnacji tych naturalnych jak i również sztucznych.




1, 2, 3 Nail File - powierzchnie do piłowania paznokci




4 Smooth - opiłowywanie krawędzi paznokci


5 Buff - wyrównywanie bruzd na paznokciu, wygładzanie powierzchni


6 Polish - polerowanie i nabłyszczanie płytki


Moja opinia:
Nie przepadam za polerkami w formie bloczka, ta natomiast dobrze leży w dłoni, dociera nawet do najtrudniejszych miejsc na skraju paznokcia, bądź też płytki. Moimi ulubionymi stronami gadżetu są te, oznaczone numerkami 5 i 6 :) Uporały się z paskudnymi bruzdami które miałam od jakiegoś czasu. Polerka pielęgnuje paznokcie i doprowadza je do odpowiedniego stanu. Nie wymagam od niej niczego więcej, jestem bardzo zadowolona z jej skuteczności w działaniu. 

Z takim zestawem marzenia o idealnych paznokciach mogą stać się rzeczywistością ! 

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger