czwartek, 11 lipca 2019

HOLYART.PL - artykuły religijne

Wreszcie upały przestały nam doskwierać, to i człowiek ma większą ochotę do działania. Siedzieć przed komputerem, kiedy temperatura grubo przekracza trzydzieści stopni, to dla mnie rzecz niewykonalna. Na szczęście ja powracam do świata żywych i do działania! Przykładem niech będzie dzisiejszy wpis. 
Tym razem chciałam wam przedstawić coś, czego na mojej stronie jeszcze nie było. Będą to artykuły religijne, które wyszperałam na stronie HOLYART.PL

 Holyart.pl - Sztuka sakralna i przedmioty święte

Moje zainteresowanie takimi produktami było ogromne już przed majem. Wiecie, komunie i te sprawy. Jednak jakoś zwlekałam z zakupami i przegapiłam odpowiedni moment na złożenie zamówienia (za późno). W konsekwencji trzeba było udać się do miejscowego sklepu z artykułami religijnymi, by uzupełnić komunijny prezent. Tam nie znalazłam w sumie wiele produktów, które byłyby idealne. Szczerze powiedziawszy, to ceny konkretnie przekraczały budżet normalnego obywatela naszego kraju. Nawet nie wiecie jak bardzo żałowałam, że nie kupiłam niczego na stronie Holyart.pl Dlatego, przed bierzmowaniem, na które wybieram się niebawem, po prostu musiałam przygotować się już na tip top. 

Składanie zamówienia na stronie Holyart.pl, to dziecinnie prosta czynność. Strona jest ładnie zaprojektowana, odpowiednio podzielona, a obsługa służy pomocą. Siedziba firmy jest we Włoszech, lecz nie musicie obawiać się o czas dostawy. Zakupy są w stu procentach bezpieczne, a paczka dociera nawet szybciej niż od niektórych producentów w Polsce! A teraz zobaczcie co ciekawego zamówiłam:




Tak przepięknie wykonanego różańca jeszcze nie widziałam. Faktycznie pachnie różą, ponieważ jego koraliki są nasączone aromatem imitującym właśnie takie nuty. Krzyż jest przecudny, a w ogóle całość prezentuje się zachwycająco. Mało tego, różaniec zapakowano w ozdobne pudełeczko. Będzie więc już gotowym prezentem właśnie na bierzmowanie.




Koraliki tego różańca wykonano z grabu. Jest on ręcznie robiony, więc dla mnie jest to kolejna zachęta do wybrania niniejszego produktu. Wpadł on do mojego koszyka z ważnego powodu. Podobny różaniec posiadała moja babcia, której nie ma już wśród nas. Ten wspaniały drobiazg, będzie mi ją przypominał. Jest po prostu cudowny, również bardzo elegancki. Wydaje mi się nawet, że nada się jako prezent dla mężczyzny: męża, taty, dziadka.  




To już prawdziwy majstersztyk. Różaniec tworzą koraliki drewniane, które jak widzicie są podzielone na pięć kolorów. Barwa koralików reprezentuje pięć kontynentów. Dodatkowo, na każdym koraliku został namalowany maleńki kwiatuszek. Całość prezentuje się genialnie! Taki różaniec będzie idealnym prezentem dla dziecka, czy nastolatka. To coś zupełnie innego, oryginalnego. 




Bransoletka została wykonana z maleńkich, drewnianych koraliczków, które są przedzielone koralikami metalowymi. Jest oczywiście metalowy krzyżyk, a całość prezentuje się znakomicie. Bransoletka spasuje na każdą rękę, ponieważ koraliki nawleczono na rozciągliwy drucik. Mało tego, to małe cudeńko też pachnie różami. Idealny prezent dla dziewczyny, kobiety w każdym wieku. Wszak takie drobiazgi można sprezentować bez większych okazji. Nosząc taką bransoletkę, nosimy przy sobie też różaniec...





Na koniec zostawiłam sobie rzecz, która jest chyba najpiękniejsza. To srebrna bransoletka różaniec, wykonana z wysokiej jakości białego srebra 925 i ozdobiona cyrkoniami. Dawno nie spotkałam się z tak piękną, tak delikatną i dopracowaną w każdym szczególe bransoletką. Kiedy ją założycie, nie będziecie mogli oderwać wzroku od takiego drobiazgu. Pięknie się mieni w blasku słońca. Ma regulację, więc nie będzie problemów z dopasowaniem pod konkretną rękę. Na prezent chyba nie znajdziecie nic lepszego!

To wszystko, co zamówiłam w sklepie internetowym Holyart.pl Muszę przyznać, że jest tam tyle wspaniałości, że ciężko zdecydować się na konkretną rzecz. Ceny? Bardzo atrakcyjne i kuszące. Oczywiście wyroby ze srebra kosztują nieco więcej, lecz w zupełności nie rujnują naszego portfela. Są tam nawet akcesoria liturgiczne, produkty klasztorne. 

Dla was mam natomiast zniżkę -10% na zakupy w Holyart.pl
KOD: AngelikaBlog10

Korzystajcie, bo naprawdę warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger