poniedziałek, 29 lipca 2019

Yabu - naturalny energy drink

Cieplejsze dni powracają. Nie wiem, czy się z tego powodu cieszyć, czy też lepiej nie, ale w końcu mamy lato i ono przecież rządzi się swoimi prawami. Podczas upałów musimy pamiętać o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Oczywiście najlepsza byłaby czysta, zimna woda, jednak nie każdy lubi jej smak. Zwykła woda nie sprawdzi się również w momencie, gdy chcemy, jak ja to mówię "otworzyć szerzej oko". Po prostu czasem nasz organizm domaga się dawki energii! Wtedy co robimy? No, sięgamy po energetyki.



Ja jednak poznałam naturalny energy drink, którego skład totalnie mnie zaskoczył. Mowa oczywiście o YABU. Na liście składników tegoż napoju, na próżno szukać chemicznych dodatków. YABU to coś wyjątkowego, co faktycznie stawia na nogi. Przetestowane, sprawdzone :)


Ja lubię, dobra, nawet uwielbiam energetyki. Nie piję ich codziennie, non stop, ale od czasu do czasu zdarza mi się sięgnąć po taki produkt. Niestety te zwykłe drinki są tak napakowane chemią, że lepiej nie zerkać na etykietę. W przypadku YABU sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Mamy bowiem tutaj tylko pyszny, zdrowy sok jabłkowy z dodatkiem naturalnej kofeiny i ekstraktu z guarany. Zero cukru, zero wody i oczywiście żadnych konserwantów. No, nie można sobie chyba wymarzyć lepszego napoju dla zmęczonych życiem.




Osobiście lubię Jabłka Grójeckie, a YABU właśnie z nich jest wyprodukowany. Energy drink został zapakowany do poręcznej puszki, którą bez żadnych problemów można wrzucić do plecaka, torebki, czy samochodu. Ja nie miałam kłopotów z szybkim opróżnieniem calusieńkiej puszki na raz ;) YABU bardzo mi zasmakował, chociaż przecież przyzwyczajona byłam do tradycyjnych energetyków. Ten nie ma tego charakterystycznego, dla niektórych, nieprzyjemnego posmaku i zapachu. YABU pachnie i smakuje tylko świeżymi, prawdziwymi jabłuszkami. Pije się go z największą przyjemnością.


YABU jest w stanie postawić na nogi nawet największego śpiocha. Często sięgam po niego rankiem, nawet zamiast kawy. Ratuje podczas deszczowego, nudnego dnia np. w pracy, na uczelni. YABU świetnie gasi pragnienie, orzeźwia i faktycznie dodaje energii. Co ważne, możecie go pić bez żadnej szkody dla organizmu. Chyba nie muszę was jeszcze przekonywać do tego energetyka - pijcie na zdrowie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger