piątek, 27 września 2013

Upominki :)

Dziś się chwalę tym co otrzymałam na spotkaniu. Jest tego wszystkiego naprawdę dużo, ale przynajmniej będę miała co testować przez najbliższy czas. Oto upominki... Przygotujcie się na potężną dawkę zdjęć !























(paluszki już testowałam, ale zapewniam Was że kolejne paczki przyjęłam z uśmiechem na ustach :))



























A to Pan Roztocz :) 



















MIOnadę recenzowałam (tutaj)


Tak się złożyło, że zostałam Ambasadorką firmy i dostałam taki sam zestaw kosmetyków jak na spotkaniu ( miś tylko jeden :)) W związku z tym recenzja pojawi się szybciej niż się spodziewaliście :) 









Mydło opisywałam (tutaj)
























O miły dodatek do spotkania w postaci ogromu baloników i kart do gry zadbali:







Upominki książkowe przedstawię na moim drugim blogu : http://czytambolubieo.blogspot.com/
O czym chciałybyście przeczytać w pierwszej kolejności ? Może o czymś słodkim ? ;) Te figurki z czekolady wyglądają mega zachęcająco, a tarta od Delecty z pewnością uda się każdej gospodyni ! 

7 komentarzy:

  1. Mnie interesuje opinia o szamponie dla dzieci Pat&Rub.
    Fajne rzeczy, zwłaszcza te dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon od wczoraj jest w użytkowaniu, także recenzja pojawi się za niedługi czas :)

      Usuń
  2. Produkty są świetne to fakt - obie tarty u Nas dziś zjedzone i faktycznie wyszły pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam jedno Pani zdjęcie na swój blog :) http://sweetjewellery97.blogspot.com/2013/10/moja-bizuteria-na-spb.html
    Mam nadzieję, że biżuteria będzie dobrze służyć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger