poniedziałek, 16 września 2013

Ketchup z ziołami.

Wiem, że wśród Was są osoby, które potrafią stworzyć domowy ketchup. Ja nie należę do tego grona. Mój jest albo zbyt ostry, albo mdły. Tak więc wykorzystuje tylko ten sklepowy,bo dzieci uwielbiają pomidorowy sos. Ketchupu ziołowego nie widziałam w osiedlowych sklepach i martwię się co zrobię gdy zabraknie tego od firmy Reypol. A jesteśmy już na samym dnie...

KETCHUP ZIOŁOWY DO PIZZY
Od producenta:
Produkt naturalny z dużą zawartością koncentratu pomidorowego otrzymywanego z wyselekcjonowanych dojrzałych pomidorów. Smak, barwa oraz konsystencja wyróżnia nasz ketchup od pozostałych na rynku.
Skład:
Pojemność: 480 g
Moja opinia:
 

Naturalnie ketchupu nie używaliśmy tylko do pizzy, lecz zużyliśmy go także jako sos do kanapek, zapiekanek i frytek. Dzieci mogłyby go wykorzystywać praktycznie do wszystkiego, ale nie pozwalam im na takie fanaberie :) Butelka z zamknięciem typu ,,klik,, ma opcję stania i dzięki temu można po nią sięgnąć w dowolnym momencie. Ketchup posiada lekko płynną konsystencję, ale nie na tyle by spływał z miejsca swego przeznaczenia. W smaku faktycznie ziołowy, ale nie jest to jakieś mocne i zaskakujące doznanie aromatyczne. Może gdyby dodać do całej mieszanki większą ilość ziół... Ketchup należy do grona tych łagodnych i chociaż ja wybieram najczęściej te pikantne, to nie mam mu nic do zarzucenia. Zachwyciła mnie jego intensywna barwa, jednocześnie świeża i ogniście pomidorowa :) Z chęcią zakupiłabym kolejną buteleczkę takiego ketchupu, ale niestety w mojej miejscowości ,,reypolowski,, rarytas jest po prostu nieosiągalny. Jeśli gdzieś go spotkacie ,dajcie znać :) 

Zapraszam na stronę firmy (tutaj) i na FB (tutaj) 

5 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger