środa, 4 września 2013

Sosik od Reypol.

Lubię czosnek i dodaję go do wielu potraw. Chyba dlatego sos czosnkowy od firmy Reypol ,,rozszedł,, się w mgnieniu oka :) Największą jego fanką byłam ja !

SOS CZOSNKOWY

Od producenta: 
Sos na bazie majonezu z dodatkiem czosnku oraz specjalnie dobranej mieszanki przypraw. Charakteryzuje się kremową strukturą z wyczuwalnymi granulkami czosnku. Idealnie nadaje się do: sałatek, dań z grilla, pizzy, jajek, wędlin, serów i tostów.
Skład:
Pojemność: 280g
Cena: ok. 4,50 zł
Moja opinia:

Sos będzie idealnym dodatkiem do sałatek, potraw z grilla, pizzy czy najzwyklejszych kanapek. Ja zajadałam się pomidorkami koktajlowymi właśnie z jego domieszką. Ma jedwabistą konsystencję, bardzo podobną do majonezu. Nie jest ostry, lecz delikatny w smaku, więc przypadnie do gustu osobom, które nie darzą sympatią pikantnych sosów. Wzmacnia smak przygotowanej potrawy, nadaje się do dekoracji. Zakręcany słoiczek pozwala na łatwiejsze przechowywanie resztek produktu w lodówce, oczywiście w granicach rozsądku :) Minusem jest słaba jego dostępność. Jeśli gdzieś na niego trafię, nie zawaham się kupić kilka słoiczków na zapas. 

Zajrzyjcie na stronę Reypol (klik) i poznajcie całą linię majonezowych sosów. Jestem ciekawa jak smakuje ten musztardowy :) Dajcie znać jeśli już go wypróbowałyście ! 

6 komentarzy:

  1. Akurat sos czosnkowy najbardziej lubię wykonany przeze mnie. Inne sosy kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak smakuje. Ja lubię sos czosnkowy do pizzy i do spaghetti.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa gęsta ma konsystencję :)
    Ps, zapraszam do siebie ja tu zostaje

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger