poniedziałek, 23 września 2013

Odrobina słodkości w owiany złą sławą poniedziałek

Za poniedziałkami nie przepadam, ale za słodkimi toffikami owszem :) Wprawdzie przeznaczono je dla dzieci, ale sama musiałam skosztować chociaż dwa cukierki. Oczywiście w imię rzetelnej opinii :) Otrzymałam po raz kolejny paczkę od Greenhouse i to właśnie w niej znalazłam takie słodkości.

CUKIERKI TOFFI


PURAL


Skład:
cukier trzcinowy* (nierafinowany), syrop kukurydziany*,mleko w proszku*,
masło*,naturalne aromaty
*produkt pochodzi z kontrolowanej, ekologicznej uprawy
100 g zawiera średnio:
Wartość energetyczna
1691kj / 400kcal
Białko
3,7 g
Węglowodany
81,4 g
Tłuszcze
6,6 g

Produkt nie zawiera glutenu. Certyfikat: DE-ÖKO-13
Waga: 100 g
Cena: ok. 7 zł
Moja opinia:
Wprawdzie w opakowaniu jest ich niewiele, ale przepyszny, mleczny i delikatny smak wynagradza wszystko. Cukiereczki pomimo swej kruchości rozpływają się w ustach. Nie wyczuwamy w nich tylko i wyłącznie cukru, ale najprawdziwszą masę toffi. Produkt ma bezpieczny skład i będzie idealnym deserem dla każdego dziecka. Ja sama, jako wielka fanka słodyczy polubiłam cukierki toffi bez dwóch zdań :) 

Zachęcam do zaglądania na stronę firmy (klik), FB (klik). Zajrzyjcie także na stronę sklepu Pasaż Kosmetyczny (klik)

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger