piątek, 27 września 2013

Kobieta z jajkiem na włosach :)

Już moja babcia w czasach młodości, tworzyła maseczkę na włosy właśnie z jajek. Na szczęście teraz mamy możliwość zakupienia kosmetyku o zawartości tego składnika, bez konieczności samodzielnego wykonywania specyfiku. Jakoś nie przemawia do mnie konieczność kupowania całej wytłaczanki na urodowe cele ;) Maska którą Wam za chwilę przedstawię, to upominek od Skarbów Syberii. W sklepie tym znajdziecie wiele kosmetyków rosyjskich.

Rewitalizująca Maska do Włosów Jajeczno- Śmietanowa





Od producenta:
Maska do włosów na bazie śmietany i żółtek jajek oparta jest na oryginalnym przepisie syberyjskiej receptury Babci Agafii. Regeneruje włosy oraz zniszczone, wysuszone końcówki, ułatwia rozczesywanie. 
Sposób użycia: 
Nanieść na czyste, mokre włosy, pozostawić na 2-3 minuty, a następnie dokładnie spłukać
Skład: Woda pitna, środki powierzchniowo czynne, alkohol tłuszczowy,emulgator, kwas cytrynowy, kompozycja zapachowa, kathon, aktywne składniki : żółtko jajka, śmietana
Pojemność: 400 ml
Cena: 13.90 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Plastikowy pojemniczek w formie słoiczka z konfiturami babci, przypadł mi do gustu. W dodatku pozbawienie go jakiegokolwiek dozownika, a tym samym możliwość bezpośredniego wydobycia maski z wnętrza uważam za pomysł bardzo słuszny. Nawet opcję zakręcania jestem w stanie wybaczyć producentowi. 
Maska posiada śnieżnobiały kolor i lekko wodnistą konsystencję. O dziwo jednak, nie spływającą z rąk i łatwo nakładającą się nawet na włosy długie. Nie lubię kosmetyków do pielęgnacji pasm, które trzeba spłukiwać. Jednak w tym przypadku nie trzeba oczekiwać długi czas na wykonanie tej czynności, a tym samym mamy możliwość użycia maski nawet gdy grafik mocno napięty :)
W przypadku zapachu tutaj zaskoczenie... Kosmetyk nie pachnie jajkiem :) Jest to aromat słodki, ale bardzo przyjemny. Żal mi tylko jego krótkotrwałego żywota :) 
Najważniejszą kwestią jest oczywiście działanie. Tutaj jestem mega zadowolona z łatwości rozczesywania włosów po użyciu maski. Są sypkie, wygładzone, pełne blasku. Nie osiągamy jednak wrażenia siana na głowie. Jeśli chodzi o regeneracje końcówek to moje są zbyt zniszczone by cokolwiek mogło je uratować. Pozostaje tylko ostre cięcie u fryzjera :) 

Zapraszam na stronę Skarbów Syberii ( tutaj) i na FB (tutaj)
Lubicie kosmetyki od Babci Agaffi ?

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dobrze się z niego wydobywa kosmetyk.

      Usuń
  2. Ja mam też jajeczny ale nieco inny skład. Za to "słoiczek babuni" jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger