czwartek, 19 września 2013

Wyniki konkursu.



Nadszedł czas by ogłosić laureatów konkursu z firmą SYS. Jestem jednak rozczarowana małą ilością zgłoszeń i mam nadzieję, że w przyszłości weźmiecie udział tłumnie :) Nagrody są naprawdę smakowite, Dania Babci Zosi próbowałam i będę je polecać każdemu. Tak więc zgodnie z zasadami trójka laureatów wybierze sobie po pięć produktów z oferty SYS. Nagrodę wysyła sponsor konkursu. Nie przedłużając ... Jako pierwszą osobę pragnę wyróżnić... Mamę Psotników  za dania babci, które wzbudzają wspomnienia z dzieciństwa i w moim przypadku :) Następnie pani KinGusia zaciekawiła mnie... ciumciokiem o którym nigdy nie słyszałam :) Jak widzicie ciągle w swym życiu dowiadujemy się czegoś nowego. I ostatnie wyróżnienie dla pani Anny A... za wspomnienia związane z własnoręcznie wykonywanymi lizakami i suszonymi na sznurku jabłkami. To dopiero rarytasy :) 

Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, a do trzech Pań ślę e-maile z miłą wiadomością.

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger