poniedziałek, 12 czerwca 2017

Wybielająca pasta do zębów Ecodenta

Dziś chciałam wam zaprezentować kolejny produkt ze sklepu internetowego e-fryzjernia.pl Muszę przyznać, że to miejsce w sieci ciągle mnie zaskakuje. Pozytywnie oczywiście ;) Znajdziecie tam mnóstwo przeróżnych kosmetyków w niewygórowanych cenach. Oto jeden z nich...

 




Od producenta:


Skład:


Pojemność: 100 ml
Cena: 11.50 zł do kupienia tutaj 
Moja opinia:
Jakiś czas temu, w tym wpisie, pokazywałam wam inną pastę tej marki. Tamta sprawdziła się u mnie rewelacyjnie, więc z chęcią zabrałam się za testy kolejnego produktu. Osobiście nie jestem przywiązana do konkretnej marki past do zębów. Z chęcią poznaję nowości, ale też zwracam uwagę na składy.

Jeśli chodzi o skład pasty wybielającej od Ecodenta, niczego niepokojącego na liście nie dostrzegłam. W związku z tym, gdy wasze dzieci mają ochotę na taką pastę, możecie śmiało wycisnąć im na szczoteczkę odpowiednią jej ilość. Pasta ma przyjemną konsystencję. Nie spływa ze szczoteczki, zanim rozpoczniemy czyszczenie zębów. Zapach? Oczywiście miętowy i orzeźwiający. Tak samo jak smak. 

Pastę zamknięto w tubie wykonanej z miękkiego tworzywa. Zakręcanie jej zakrętką nie należy może do najporęczniejszych, ale jest możliwe do zaakceptowania. Nie przesadzajmy i nie czepiajmy się szczegółów. To tylko pasta do zębów, a nie kosmetyk służący przykładowo do pielęgnacji ciała.


Pasta odświeża oddech na długi czas. Nie pozostawia nieprzyjemnego posmaku w ustach. Po jej użyciu, nie muszę już korzystać z płukanek. Niemniej, moje zęby i dziąsła na tym nie tracą. Pasta sprawia, że ząbki stopniowo stają się bielsze. Efekt nie jest zauważalny po pierwszym czy drugim użyciu, także uzbrójcie się w cierpliwość. Produkt likwiduje krwawienie dziąseł i nadwrażliwość. Cena? Zachęca do zakupu pasty i to przynajmniej dwóch tubek.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger