czwartek, 29 czerwca 2017

Henna do brwi w kremie

Brwi robiłam przeważnie u kosmetyczki. Wiadomo, ona zajmie się nimi w jak najlepszy sposób. Jednak nie zawsze mam czas i chęć na bieganie po profesjonalnych salonach, by móc oddać się w ręce zawodowców. Pewnego dnia zaryzykowałam i użyłam henny do brwi marki INVEO. Eksperyment się udał, więc teraz stałam się wielką fanką tego produktu! 





Od producenta:



Skład:

Pojemność: 4 ml
Cena: 15.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Strasznie się bałam przed testem kosmetyku marki Inveo. Te moje obawy miały swoje źródło w złych doświadczeniach z henną. Raz narobiłam sobie czymś takim niezłego bigosu, więc ta niepewność gdzieś w głębi duszy się tliła. Jednak zaryzykowałam, bo kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana. Ja po skończonym zabiegu mogłabym spokojnie opróżnić kieliszek musującego trunku. Z radości, a nie z rozpaczy ;)

Hennę otrzymujemy w eleganckim, przyjemnym dla oka opakowaniu. Znajdziecie na nim wszystkie wymagane informacje odnośnie kosmetyku. Jest nawet schemat w jaki sposób nadać swym brwiom idealny kształt. Henna mieści się w niewielkiej buteleczce - coś na podobieństwo tuszu do rzęs. Aplikator przypomina ten zarezerwowany dla błyszczyków do ust. Ma odpowiednią miękkość i wielkość, także precyzyjnie rozprowadza kosmetyk na brwiach. 

Tej henny nie musimy mieszać, gdyż jest gotowa do użycia, od razu po wydobyciu jej z opakowania. Postępując zgodnie z zaleceniami producenta, szybko i łatwo uzyskamy idealne brwi. Powstały efekt nie wygląda karykaturalnie, a bardzo naturalnie. Brązowa henna jest faktycznie brązowa, nie za jasna, nie za ciemna. Koloryzacja utrzymuje się przez dwa tygodnie, tak jak napisano na opakowaniu. Produkt nie uczula i nie podrażnia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger