piątek, 23 czerwca 2017

Arganowa maska do włosów od Equilibra

Tak, tak, po raz kolejny pokażę wam produkt marki Equilibra. Uwielbiam ich kosmetyki, chociaż z dostępnością ich w mojej miejscowości, jest kiepsko. Pozostają mi tylko zakupy w sklepie internetowym, albo poszukiwania w większych miastach. Dziś zaprezentuję wam maskę do włosów z linii arganowej.

 Zdjęcie użytkownika Equilibra.



Od producenta:

Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: 28.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Stosowałam już wcześniej szampon z tej linii, więc byłam przygotowana, co mniej więcej znajduje się w słoiczku. Poprzednio testowany kosmetyk moje włosy bardzo polubiły, także nie obawiałam się poznania nowego produktu do ich pielęgnacji. A że należą do kapryśnych uznałam, iż przyda im się nieco odżywienia. Podczas cieplejszych dni zachowują się jeszcze gorzej :( 

Maskę otrzymujemy w, o dziwo, lekkim, bardzo poręcznym słoiczku. Może zakręcanie zakrętką opakowania nie należy do czynności prostych, w szczególności gdy ma się mokre ręce, ale do wszystkiego idzie się przyzwyczaić. Ucieszył mnie fakt, że wnętrze słoiczka zostało dodatkowo zabezpieczone plastikową zatyczką. Mam pewność, że nic się nie wyleje nawet wtedy, gdy opakowanie jakimś cudem się przewróci. 


Konsystencja na plus, mnie odpowiada. Jest idealnie gęsta, ale nie nazbyt zbita. Nie spływa z pasm podczas aplikacji, świetnie się z nich wypłukuje. Zapach należy do bardzo przyjemnych, naturalnych i trwałych. Jeszcze długo po umyciu włosów jest wyczuwalny.


Maskę stosowałam i nadal stosuję co drugie mycie włosów. Dzięki niej mam pewność i oczywiście widzę to gołym okiem, że moje pasma są idealnie nawilżone, odżywione i pięknie wygładzone. Błyszczą, nie elektryzują się, łatwo rozczesują i są znacznie bardziej podatne na stylizację.

Kosmetyk na szczęście nie obciąża włosów, nie przetłuszcza ich i skóry głowy, więc produkt mogę spokojnie stosować regularnie. Nie zauważyłam również, by pojawiał się łupież czy swędzenie skalpu. Były takie gagatki, które po dwóch czy trzech użyciach, tworzyły na mojej czuprynie obraz nędzy i rozpaczy. Ta maska jest zupełnie inna - lepsza i skuteczniejsza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger