czwartek, 29 czerwca 2017

Winogronowy balsam do ust

Ja wiem, że teraz śnieg nie pada i mróz nie szczypie w policzki. Ale o usta należy dbać o każdej porze roku. Przypominamy sobie o nich w momencie, gdy pojawią się pierwsze problemy. Warto wcześniej dostarczyć im tego, czego najbardziej potrzebują. Może kosmetyku od firmy Coloris?

 logo







 Od producenta:



Skład:


Waga: 11 g
Cena: 11.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Miałam już wersję malinową, więc przyszedł czas na winogronową. Przyznaję, że to właśnie ta druga spodobała mi się najbardziej. Balsamy do ust ogólnie uwielbiam, ale to właśnie do produktów marki Laura Conti powracam najczęściej. Ten również zyskał miano mojego osobistego hitu. Nie ruszam się bez niego nawet na krok. Przerzucam do torebki, kieszeni spodni. Tak fajny kosmetyk chcę mieć zawsze przy sobie.

Balsam ma ciekawą formę. Coś na podobieństwo "jajeczka", które sprawdza się podczas aplikacji. Ma odpowiednią wypukłość i konsystencję, więc trafia w miejsce przeznaczenia w sposób idealny. Mogę go używać będąc w ruchu, jadąc autobusem itp. Pachnie faktycznie winogronami, a nie chemicznym czymś. Dla jednych ten zapach może być zbyt słodki, mnie odpowiada. 

Balsam nie zbiera się w kącikach ust, nie tworzy na wargach nieprzyjemnej, obciążającej warstwy. Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i odżywienia. Łagodzi spierzchnięte, suche usta. Zawiera SPF 15, także na letnie wypady sprawdzi się znakomicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger