piątek, 6 grudnia 2013

Dbaj o swe obuwie !

Wprawdzie powinnam to zrobić wcześniej, ale jak to mówią lepiej późno niż wcale. Chodzi o impregnację moich ulubionych emu ;) Na spotkaniu blogerek od NIKWAX otrzymałam pokaźną paczkę produktów, a dziś przyszedł czas na prezentację jednego z nich.

Nikwax


Impregnat Nikwax Nubuk & Welur


Od producenta:
Pojemność: 125 ml
Cena: ok. 25 zł
Moja opinia:
Postępowałam zgodnie z zaleceniami producenta i dziś mogę cieszyć się nieprzemakalnymi butkami emu. Oczywiście w granicach rozsądku, bo gdy zaczniemy skakać do zasp lub ciapać się w kałuży nie ma siły by obuwie nie przemokło. Dzięki gąbczastemu aplikatorowi, nakładanie wosku - impregnatu jest proste, szybkie i precyzyjne. 



Cuda się zdarzają :) Kropelki wody ani myślą wsiąkać w materiał. 


Jedynym minusem jest dla mnie późniejsze "czesanie" by materiał wyglądał tak jak przed procesem impregnacji. Ogólnie z działania produktu jestem zadowolona i ciekawość mnie zżera jak poradzi sobie reszta. Jednak potrzymam was chwilkę w niepewności i efekty pokażę innym razem :) 

Zachęcam do zaglądania na stronę Nikwax tutaj i na Facebook tutaj. Czy impregnujecie swe butki? Myślę, że jest to konieczne w przypadku obuwia dla dzieci, które lubią "nieoczekiwanie" bratać się z wodą podczas spaceru ;) 

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger