niedziela, 8 grudnia 2013

Herbatki pełne owoców.

W niedzielny poranek zapraszam was na post o dwóch herbatkach jakie miałam przyjemność poznać. Otrzymałam je od firmy Herbapol w Krakowie SA, sponsora wrześniowego spotkania blogujących mam.






Od producenta / Skład : 
Pojemność: 20 torebek
Cena: 5.72 zł do kupienia tutaj


Od producenta / Skład : 
Pojemność: 20 torebek
Cena: 5.46 zł do kupienia tutaj

Moja opinia:

Obydwie herbatki należą do grupy mocno owocowych, czyli takich jakie lubię najbardziej. Pierwsza dzięki stevi nie wymaga dosłodzenia, ale drugą minimalnie okrasiłam cukrem :) Obydwie mają wyrazisty smak. W każdej owoce są idealnie wyczuwalne, przez co herbatki są aromatyczne i gaszące pragnienie. W tak zimne dni jak dziś, ciepły napar jest musem bez którego trudno funkcjonować. Herbaty od firmy Herbapol w Krakowie zawierają tylko naturalne składniki i działają dobroczynnie na organizm. Pierwsza będzie idealna dla osób, które borykają się ze zbyt wysokim poziomem glukozy, a druga to prawdziwa bomba witaminowa. 

Jeśli chcecie poznać pozostałe produkty firmy, odsyłam na stronę internetową tutaj i na Facebook

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger