piątek, 22 listopada 2013

Zapach czysto bawełniany :)

Bardzo chciałam wypróbować ten zapach. Wybrałam go z oferty Goodies.pl jako zamiennik Soft Blanket, który aktualnie wszyscy wykupili. No i cóż, nie żałuję swej decyzji ;)

Sklep internetowy Goodies.pl


CZYSTA BAWEŁNA




Kupicie go tutaj za kwotę 6 zł. Myślę, że i tak nie jest to duży wydatek gdyż wosk można przepalać aż do utraty zapachu. Ten bawełniany ma słabszy aromat więc długo się nim nie nacieszymy, ale są o wiele mocniejsze, które musimy dozować w małych kawałeczkach. Trudno mi opisać wrażenia jakie wywarł na moim zmyśle powonienia wosk Clean Cotton. Tego szukałam i tym będę się przez długi czas zachwycać. To tak jakby umieścić nos w świeżo wypranych ubrankach, wysuszonych na gorącym słoneczku. Zapach przywołuje miłe wspomnienia, pełne ciepła, radości i beztroski. Dla mnie cud na który skuszę się w przyszłości. Jeśli nie jesteście dumnymi posiadaczkami YC udajcie się na zakupy do sklepu Goodies.pl oraz polubcie ich na Facebooku

2 komentarze:

  1. Wszędzie na blogach szał na woski.Chyba sie skusze na kilka zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. U Goodies.pl ceny wosków to 6 zł udało mi się upolować nawet jeden za 4.50 :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger