sobota, 9 listopada 2013

Bajeczne naklejki - zmiana wystroju mieszkania w 5 minut ;)

Jeśli planujecie ozdabiać swe mieszkanie naklejkami, wybierzcie te od RoomMates Polska. Pani Ewa, która przybyła na nasze spotkanie we wrześniu, obdarowała każdą uczestniczkę paczuszką naklejek o najlepszej jakości. Ja wybrałam świat pięknych owadów... Biedronek, ważek i motyli. Dla dziewczynki wprost idealne, a i w salonie zestaw wygląda nie najgorzej ;)


O marce:
RoomMates to znakomitej jakości amerykańskie naklejki dekoracyjne do wielokrotnego naklejania, którymi w kilka chwil udekorujesz swój DOM, biuro lub mieszkanie. Można je naklejać i odklejać, nieustannie przenosić i umieszczać w nowych miejscach bez pozostawiania jakichkolwiek śladów. RoomMates doskonale pomogą Ci ożywić puste, monotonne ściany, w niczym nie ograniczając Twojej wyobraźni. Dekoracje można stosować na każdej gładkiej i czystej powierzchni: ścianach, meblach, oknach, płytkach ceramicznych, lodówkach, laptopach… W szerokiej gamie produktów znajdziesz bezpieczne dekoracje dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Naklejki RoomMates są dostępne w naszym SKLEPIE FIRMOWYM przy ul. Warszawskiej 58c lok. 30 (Ip.) w Warszawie. Można je również zamówić poprzez stronę internetową www.roommates.com.pl lub znaleźć w sklepach stacjonarnych




Od producenta / Sposób w jaki należy naklejać naklejki:

Cena: 84 zł 
Wymiary: 4 arkusze 25.4 cm x 45.7 cm
Moja opinia:
Dzieci gdy tylko zobaczyły naklejki oniemiały z zachwytu. Zaraz zaczęły się kłótnie gdzie co przylepimy. Musiałam dosłownie wydrzeć im z łapek opakowanie by nie ozdobili całej ściany w swym pokoju ;) Zestaw zawiera cztery arkusze z 33 naklejkami. To duża ilość, a wizerunki robaczków są naprawdę spore ;) Zaczęliśmy od biedronki...




Teraz kwestia jej naklejenia ;) Może na biurku będzie wyglądała idealnie...


Nie ! Jednak powędruje na ścianę ;)


Albo... Tak się zgapiłam, że syn porwał naklejkę, którą znów oderwałam i najzwyczajniej ścisnął ją w dłoniach... No to po fakcie, pomyślałam. 


Pamiętałam jednak jak pani Ewa na spotkaniu elegancko rozprostowała prawie zniszczoną naklejkę. Postąpiłam tak samo, delikatnie wyrównując wszystkie załamania. Oto efekt ! Zadziwiające prawda ?


Zwykłe naklejki już dawno trzeba byłoby wyrzucić do śmieci. Te od RoomMates wytrzymają wiele. W dodatku można je odklejać wiele razy bez oberwania połowy farby na ścianach ;) Nieważne czy to na powierzchni drewnianej, szklanej czy jeszcze innej, one wszędzie będą się trzymać. Nie musimy je potem specjalnie dociskać bo na pewno nie odpadną samodzielnie. Chyba że jakaś siła (czyt. dziecko) im w tym pomoże :) Naklejki nie blakną pod wpływem światła. 



Myślę, że z pomocą takich naklejek można odmienić każde z pozoru nudne mieszkanie. Zestaw który mam jest skierowany dla dzieci i młodzieży, ale równie dobrze możecie ozdobić motylkami dowolne miejsce swego domu. Każda naklejka jest idealnie wykrojona, kolorki żywe i przyjemne dla oka. 
Chciałam wam jeszcze pokazać część zestawów, które spodobały mi się najbardziej.

Kwiaty


Coś kuchennego


I świątecznego


Z pozoru taka drobnostka jak naklejka, ma siłę zmiany wyrazu pomieszczenia. Nadaje niepowtarzalności, oryginalności i przyciąga wzrok niejednego gościa. W ofercie firmy istne zatrzęsienie naklejek. Zobaczcie, a przekonacie się jakie cuda skrywa RoomMates (klik)

Zachęcam do polubienia oficjalnego profilu marki na Facebooku (klik).
Które naklejki podobają się wam najbardziej ? Moje motylkowe, czy też np. z kwiatami ? Co sądzicie o takich ozdobach, warto? 

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger