środa, 27 listopada 2013

Melon z Waikiki - owocowo na całego.

Po ciekawej nazwie możecie się spodziewać tylko jednego... recenzji kolejnego wosku Yankee Candle. Ten zakupiłam za całe 6 zł w sklepie Goodies.pl 

Sklep internetowy Goodies.pl


WOSK MELON Z WAIKIKI



Wosk kupicie tutaj
Moja opinia:
Śnieg za oknem pada, a ja chcę znów lato. Niestety moje chęci nie mają przełożenia na realizację, więc wspomagam swe nadszarpnięte nerwy takim oto zapachem. Jest to połączenie dwóch owoców: melona i pomarańczy. Osobiście wyczuwam bardziej tego pierwszego, ale kompozycja zapachowa i tak mi się spodobała. Wosk należy do serii Housewarmer i aromat idealnie pasuje do pokoju dziennego. Raczej do sypialni wybrałabym coś bardziej uspokajającego. Melon z Waikiki orzeźwia,energetyzuje nawet największego śpiocha czy leniucha ( czyt. mnie). Szkoda tylko, że po jednokrotnym, nawet godzinnym przepaleniu zapach staje się słabiutki i odpływa w niepamięć... 

Resztę wosków (o ile nie dostaniecie oczopląsu od ich nadmiaru) poznacie tutaj, na FB są tutaj.

6 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy by mi przypasował melon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że zapach mógłby mi się spodobać i przypomnieć mi wakacje w Hiszpanii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostały jeszcze miłe wspomnienia. Zazdroszczę takich wakacji ;)

      Usuń
  3. musi pachnieć bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger