środa, 27 listopada 2013

W trosce o zdrowie kobiety.

Kosmetyki do higieny intymnej trzeba dobierać z wielką uwagą. Małe przeoczenie niektórych składników i reakcja alergiczna gotowa. Oczywiście najpierw musimy mieć świadomość co nas tak naprawdę uczula :) Dziś chciałam wam polecić bardzo delikatny płyn do higieny intymnej Efektima. Otrzymałam go dzięki uprzejmości sklepu Happy Belly Fashion.



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 200 ml
Cena: 13 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Płyn znajduje się w płaskiej, plastikowej butelce z dozownikiem w postaci pompki. Wydobycie kosmetyku do samego dna nie będzie więc żadnym problemem. 


Ma bardzo płynną postać, jak widać jest bezbarwny. Pachnie delikatnie i świeżo, dla mnie kwiatowo. Trzeba dozować go uważnie by nadmiar płynu nie przelewał się przez palce. Jedno naciśnięcie pompki w zupełności mi wystarczało :) 


Płyn pieni się naprawdę obficie dlatego tak ważny jest umiar w korzystaniu. Jestem strasznie przewrażliwiona na punkcie kosmetyków do higieny intymnej. Doświadczyłam wiele nieprzyjemności przez kiepskie produkty, które wyrządzały mi więcej szkody niż pożytku. Kosmetyk od Efektima jest tak naprawdę przeznaczony dla kobiet w ciąży oraz świeżo upieczonych mam, charakteryzuje go więc wybitna delikatność. Zaufałam mu i nie żałuję. Nie spowodował w moim przypadku jakiegokolwiek uczulenia. Zapewnił długotrwałe uczucie świeżości. Produkt zawiera kwas mlekowy który m.in. zapobiega podrażnieniom. Jest kosmetykiem hypoalergicznym, bez alergenów. Nie kosztuje wiele, a sprawia że mogę czuć się bezpiecznie jeśli chodzi o "te" miejsca. Polecam :) 

Ten oraz inne kosmetyki Efektima znajdziecie w sklepie Happy Belly Fashion tutaj. Polubcie ich na Facebooku. A wy jaki płyn do higieny intymnej uważacie zna ten najlepszy ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger