środa, 13 listopada 2013

Pożywny posiłek.

Zamiennikiem miseczki płatków z dodatkiem mleka może być nowa przekąska od Mokate. Nie powiem taka zmiana w moim przypadku byłaby trafiona, bo ciągłe zajadanie "ciapki" może się znudzić każdemu.


Yogo Crunch Balancita z magnezem i witaminą B6

Od producenta:

Sposób przygotowania:
Waga: 65 g
Cena: 2.70 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:

 

Przepraszam za słabej jakości zdjęcia po przygotowaniu przysmaku, ale był wieczór i mój aparat nie jest sprzętem który daje radę o tej porze :) Mam jednak nadzieję, że coś zauważycie i  nowość od Mokate już nie będzie wam obca. Otrzymałam wersję truskawkową, ale na sklepowych półkach spotkacie się m.in. ze smakiem bananowym, owoców leśnych czy tych tropikalnych. Do przygotowania przekąski potrzebna jest tylko woda no i oczywiście wysoka szklanka wraz z łyżeczką. Mus jogurtowy jest lekko słodki, pachnie i smakuje faktycznie jak świeże truskawki. W połączeniu z mieszanką płatków zbożowych tworzy pożywną propozycję posiłku, która zasmakuje małym i dużym. Idealny pomysł na coś szybkiego do zjedzenia podczas wyjazdów, gdzie dostęp do mleka czy też do tradycyjnych płatków w pudełku jest często utrudniony. Nie pozostaje mi nic innego jak wypróbować inne smaki YogoCrunch .Wam polecam zrobić to samo!

Zachęcam do podejrzenia innych firmowych smakowitości tutaj ,oraz do polubienia oficjalnego profilu Mokate na Facebooku tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger