sobota, 31 sierpnia 2013

Uczta dla zmysłów.

Po ciężkim, pracowitym dniu pożądana jest relaksująca kąpiel. Jeśli dodamy do tego odpowiednio pachnące dla nas kosmetyki, przyjemność będzie zdecydowanie większa. Poznajcie żel i płyn do kąpieli w jednym, który odpręży i zagwarantuje dogłębne nawilżenie skóry. Jest to produkt firmy FORTE SWEDEN, należący do marki ON LINE, seria HARMONY.


Od producenta:
Skład:
Pojemność: 500 ml
Cena: ok. 7,50 zł
Moja opinia: 
Wprawdzie mam swoje ulubione płyny do kąpieli, lecz chwalę sobie dodatkową możliwość tego żelu. W końcu nie musimy wydawać pieniędzy na kupno kolejnego kosmetyku. W moim przypadku figowy przyjemniaczek posłużył tylko jako żel. Zaskoczyła mnie ogromna pojemność przeźroczystej buteleczki w stosunku do ceny. Opłaca się prawda ? Dozownik typu ,,press,, jak się pewnie domyślacie działa bez zarzutu bo nie ma tutaj innej możliwości :)


Mimo tego, że żel jest rzadki i potrzeba go naprawdę sporo do umycia ciała, to i tak dużo czasu upłynęło nim osiągnęłam dno butelki. Lubię kosmetyki, które jestem w stanie wykorzystać do końca :) Żebyście tylko widziały, ile egzemplarzy w połowie zużytych zalega w moich szafkach. Trzeba się wreszcie zabrać za ich porządkowanie :) Ale, powróćmy do naszego żelu. Ma ciekawy, soczysty kolorek, który nie ukrywam wygląda zachęcająco. Dosyć słabo się pieni i wolałabym, aby w tej kwestii sprawował się lepiej. 
Pachnie mocno owocowo, słodko. Mnie się spodobał, ale znajoma uważa iż jest zbyt cukierkowy. Tak więc ile osób wąchających, tyle opinii :) Zgodne jesteśmy co do tego, że wyczuwamy go zbyt krótko. Po wyjściu z łazienki figa jest już tylko wspomnieniem po odbytej kąpieli.
Żel nie zawiera parabenów, posiada odpowiednie pH, nie podrażnił mej skóry za co szczerze mu dziękuje. Żal byłoby mi się rozstać z tak miłym zapachem, gdyby na ciele pojawiły się jakieś niespodzianki.
Kosmetyk firmy Forte Sweden myje, odświeża , zmiękcza i nawilża naskórek. Wyobraźcie sobie, że często nie stosowałam po jego użyciu balsamu, co nie zdarzało mi się nigdy przedtem (brak czasu daje o sobie znać) W sprzedaży dostępne są jeszcze serie: oliwka, awokado, olejek arganowy także w formie soli pieniącej. Myślę, że w przyszłości skuszę się na awokado, oczywiście gdy tylko wykorzystam wszystkie zapasy :) 

Zapraszam na stronę firmy (tutaj). Produkt otrzymałam na spotkaniu blogerek. 
Co powiecie na owocową, kąpielową rozkosz z takim oto żelem ? Skradłby Wasze serducha ? :)

5 komentarzy:

  1. Mam identyczny żel i bardzo jestem zadowolona z niego! Bardzo wydajny i ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi by się zapach pewnie spodobał

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąchałam kiedyś ten żel, faktycznie pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger