poniedziałek, 2 stycznia 2023

Świąteczne wydanie galaretek w czekoladzie Jelly Dot i pianek z galaretką WOW - Vobro

 Witajcie w nowym roku. Dziś przychodzę do was z wpisem na temat nowości od firmy Vobro, które miałam okazję poznać jeszcze przed świętami. Same produkty, które kosztowałam w okresie Bożego Narodzenia znam doskonale, a i cała moja rodzina bardzo je lubi. Tym razem jednak firma Vobro wypuściła na rynek swoje cudeńka w nowych opakowaniach - idealnie pod ten magiczny czas. 

Nie sugerujcie się jednak tylko i wyłącznie "wymiarem" opakowania - galaretki w czekoladzie i pianki z galaretką, które wam tutaj pokazuje, spokojnie możecie kosztować przez cały rok i to bez jakichkolwiek wyrzutów sumienia ;)

Na święta w nowej odsłonie, firma przygotowała dwa, znane doskonale produkty. Opisywałam wam je już we wcześniejszych postach, także kto ciekaw niech spojrzy w dół ;) Nowe opakowanie dostały galaretki Jelly Dot w czekoladzie i pianki z galaretką WOW.


Pudełeczka wyglądają po prostu bosko i jestem przekonana, że ucieszą każdego. Kartonik z uszkiem na szczycie jest poręczny, niewielki, ale mieści w sobie aż 180g pyszności. W każdym pudełeczku, zarówno w przypadku galaretek jak i pianek, mamy trzy wersje smakowe. Każda wersja smakowa różni się kolorem, także wszyscy konsumenci będą mogli wybrać swojego ulubieńca ;) Tak szczerze powiedziawszy, to samej ciężko było mi zdecydować się na jeden, konkretny smak. Może piankowa pomarańcza? Albo galaretkowa wiśnia? No, nie wiem!



Produkty nie zawierają sztucznych barwników, oleju palmowego, tłuszczów utwardzalnych, konserwantów w sztucznej postaci. Myślę, że posmakują każdemu, a i będą świetnym dodatkiem do większego prezentu. Same też staną się fajnym upominkiem wręczonym nawet bez okazji. 

#współpraca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger