piątek, 24 sierpnia 2018

Rexona Compressed - nowość!!!

Do końca lata, a przynajmniej wakacji pozostało już niewiele czasu. Nie wiem jak wy, ale ja już rozglądam się za jesiennymi sweterkami, bluzami. Pewnie będę też wprowadzała zmiany w kosmetyczce, a dokładniej w pielęgnacji, ale o tym opowiem wam innym razem. Póki co, jeszcze możemy rozkoszować się plusowymi temperaturami.
Ja nie przepadam za upałami. Zdecydowanie bardziej wolę chłodniejsze dni i wieczory, bo wtedy czuję się lepiej. W tym roku wysokie temperatury dały nam nieźle w kość. U mnie bywały takie dni, że po prostu nie ruszałam się z domu, a przynajmniej w godzinach szczytu, by uniknąć ostrego słońca. Niestety nie zawsze się to udawało. Jeśli już musiałam wyjść, to zawsze tachałam ze sobą wielką butlę antyperspirantu. Osobiście od wielu lat ufam Rexonie.  


Cóż, pocić się musimy i na to nie ma innej rady. Na nieprzyjemny zapach jest "lekarstwo" w postaci skutecznego antyperspirantu. Jak wspominałam wam wcześniej, ja dosłownie ubóstwiam produkty marki Rexona. Dlatego chętnie kuszę się na poznawanie ich nowości. Jakiś czas temu w moje ręce wpadło coś specjalnego... Oczywiście w zestawie znalazło się i coś dla faceta.


 Rexona - marka antyperspirantów numer jeden na świecie, wypuściła na rynek kosmetyki o pojemności 75 ml. I nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że te maleństwa, są tak samo wydajne jak produkt o pojemności 150 ml. Zaskoczeni? Bo ja niesamowicie. Nowość sprawdzi się świetnie, jeśli ulubiony i skuteczny antyperspirant chcemy zabrać ze sobą w podróż, wrzucić do torebki, podręcznej torby na siłownię czy fitness i po prostu mieć zawsze przy sobie. Ja nie lubię kosmetyków, które zajmują zbyt wiele miejsca np. na półce w łazience, więc z uśmiechem na ustach powitałam Rexonę w nowym wydaniu. 


Rexona Compressed to mistrz w ochronie przed potem i nieprzyjemnym zapachem. Działa do 48h, nie pozostawia śladów na ubraniach, nie podrażnia, nie uczula. Kosmetyki w wersji 75 ml, są tak samo wydajne jak te w większej butli. Dzięki przełomowej, innowacyjnej technologii kompresji, to wszystko stało się możliwe i realne do wykonania. Ponadto mniejsze opakowanie to mniejsza emisja gazów i aż o 20% mniejsze zużycie aluminium - jeśli porównamy buteleczkę 150 ml. Czy czujecie się przekonane do nowości Rexony? Mam nadzieję, że tak. 



Tak jak wspominałam, w moim zestawie znalazło się i coś dla faceta. Mój luby też bardzo lubi produkty marki Rexona. Nie mógł uwierzyć, że mniejsze opakowanie może mu wystarczyć na tyle samo, co przy korzystaniu ze standardowej butli 150 ml. Potem oczywiście wszystko mu wyjaśniłam. 
Jesteśmy również zakochani w zapachach Rexony Compressed. Damska wersja posiada bardzo delikatny, lekki i pudrowy aromat, który przypadnie do gustu nawet wrażliwej kobiecie. Wersja męska to odświeżająca, orzeźwiająca bomba, która obudzi rankiem, a w późniejszych godzinach doda nieco energii. Także obecnie bez Rexony nie wychodzimy do ludzi, a i w domku spisuje się rewelacyjnie. Gorąco polecam nowe maleństwa Rexona Compressed.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger