czwartek, 23 sierpnia 2018

Silikonowy biustonosz samonośny

Latem lubimy odsłaniać więcej ciała. Wybieramy ubrania, które są zwiewne, prześwitujące i mocniej wykrojone. Wtedy zaczyna się też poszukiwanie odpowiedniego stanika, pasującego do reszty ubrania i nie wyglądającego w sposób niechlujny np. spod sukieneczki. 
Długo poszukiwałam biustonosza samonośnego, aż trafiłam na ten obecny na stronie ShipGratis.eu

 http://shipgratis.eu/







Cena: 19.04 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Szukałam takiego biustonosza, bo jakiś czas temu kupiłam sobie przepiękną sukieneczkę w kwiatki z mocno wyciętym dekoltem. W sklepach miejscowych nie potrafiłam znaleźć takiego stanika, więc wybór padł na ten dostępny na stronie ShipGratis.eu. Kierując się swoim rozmiarem, zdecydowałam się na miseczkę D, która powinna mi pasować. Niestety, to chyba jakieś chińskie D... Biustonosz jest za mały. 

Jeśli już jakoś ulokuje w nim piersi, to efekt prezentuje się masakrycznie. Zero efektu push-up o którym przeczytałam na stronie. Dodatkowo, po chwili stanik się odkleja, więc nie mogłabym wyjść w nim na ulicę bez obaw, że mi po prostu nie wypadnie spod sukienki! Tragedia i tyle.

Na plus zasługuje przyjemny w dotyku, zewnętrzny materiał, solidne zapięcie i kolor. Ja akurat wybrałam sobie cielisty, ale jest jeszcze czarny. Biustonosz według mnie nie należy do najtańszych (bez promocji ok. 60 zł), co jest dla mnie nie do ogarnięcia. Dlatego muszę jeszcze poszukać idealnego biustonosza samonośnego, a ten schować gdzieś głęboko do szafki. Szkoda, bo pokładałam w nim ogromne nadzieje.

1 komentarz:

  1. Testowałam i nie mogę powiedzieć, abym była w pełni zadowolona. Na pierwszy raz do obcisłej sukienki, która go trzyma jest ok, ale latem kiedy ciało się poci on się po prostu odkleja. Jednak zostanę przy sprawdzonych sposobach, moj ulubiony to full cup biustonosz

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger