poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Szampon z naftą kosmetyczną, ekstraktami z pokrzywy, tataraku i skrzypu

Dziś pragnę wam zaprezentować kolejny kosmetyk od firmy New Anna Cosmetics. Lubię ich produkty, a w szczególności te, przeznaczone do pielęgnacji włosów. Tym razem pokażę wam szampon, dedykowany włosom słabym i wypadającym. Moje ostatnio znów szaleją. Troszkę się przez wiosnę uspokoiły, ale niestety nie pocieszyłam się zbyt długo ich dobrą kondycją. 

 Podobny obraz




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 300 ml
Cena: 19.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Szampon należy do linii Retro, która skradła już niejedno serce. Ja miałam okazję poznać maskę z naftą i olejkami. Sprawdziła się i wczoraj zakupiłam kolejne opakowanie. Jednak dziś muszę wam przedstawić równie skuteczny szampon. Seria z naftą kosmetyczną przypadła do gustu moim włosom.Tutaj mamy jeszcze ekstrakty z pokrzywy, tataraku i skrzypu. Same dobroci dla czupryny ;)

Szampon mieści się w uroczej buteleczce. Etykieta, nie powiem, przykuwa wzrok i co tu dużo ukrywać, zachęca do zakupu. Przynajmniej mnie. Zamieszczono na niej wszystkie wymagane informacje, więc nie muszę wertować stron internetowych w poszukiwaniu dodatkowych wskazówek. Na pochwałę zasługuje także pompka, która naprawdę ułatwia aplikację szamponu. Nie zacina się, działa dosłownie bez zarzutu. Producenci kosmetyków do włosów zapominają o takich udogodnieniach i serwują nam zwykłe butelki, często z ogromną dziurą zamiast dozownika. 


Konsystencja trafiona w punkt. Nie spływa z włosów, ale dzielnie trzyma się na swoim miejscu. Ma odpowiednią gęstość, a co za tym idzie, kosmetyk należy do wydajnych. Dobrze się pieni i ładnie pachnie. Może jak męski żel pod prysznic, jednak mnie to nie przeszkadza.




Szampon znakomicie oczyszcza włosy i skórę głowy. Niweluje nawet łupież i swędzenie. Nie plącze pasm, nie tworzy na głowie stogu siana. Odbija włosy u nasady i zapewnia im stuprocentową świeżość. Dzięki niemu są mięciutkie, delikatne, gładkie i błyszczące. Fajny szampon do codziennego stosowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger