wtorek, 22 sierpnia 2017

Skarpety... z palcami ;)

Oto kolejny produkt, który zamówiłam sobie na stronie ShipGratis.eu Tak, tym razem nie zdecydowałam się na zegarek ;) Często je wybierałam, może zbyt często. Także przyszedł czas na zupełnie inną rzecz, ale równie przydatną w moim przypadku.

http://shipgratis.eu/





Materiał: bawełna
Cena: 22.24 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Troszkę sobie ponarzekam, bo dawno tego nie robiłam ;) Narzekać będę na wysyłkę produktu. Zawsze te zamówione rzeczy na ShipGratis.eu, przychodziły z pewnym opóźnieniem, ale w graniach rozsądku. Niestety tym razem na przesyłkę czekałam baaardzo długo. Swoją drogą myślałam nawet, że już nie przyjdzie. Ja rozumiem, iż paczka ma sporą drogę do przebycia, jednakże cierpliwość kiedyś może się skończyć... Wreszcie moje skarpety dotarły. Na szczęście całe, koperta bez śladów walki ;)

Same skarpety wyglądają mega uroczo. Kolorowe, nieco śmieszne. Szkoda tylko, że nie możemy sobie wybrać koloru z dostępnej oferty. Niby mamy się pozwolić zaskoczyć, jednak czasem tak to nie działa. Lubię niespodzianki... aczkolwiek pod zupełnie inną postacią. 

Skarpety nie są zwyczajne. W sumie pewnie już na zdjęciach zdążyłyście to dostrzec. Skarpety mają palce! Ubieranie ich na stopy nie należy do najłatwiejszych. Jeśli nie macie zbyt wiele czasu, to lepiej z zakładania takiego elementu garderoby zrezygnujcie ;) Mają też wypustki, co czyni je antypoślizgowymi. 



Ja fanką jogi nie jestem, ale skarpety zamówiłam z myślą o moich amatorskich, domowych ćwiczeniach przed telewizorem, czy w towarzystwie yt. Sprawdzają się całkiem nieźle. Stopa się w nich nie przesuwa na podłodze, są wygodne, nie uciskają, nie krępują ruchów. Nie jestem zadowolona z "wielkości palców". W skarpecie ten duży i ten mały - mają prawie taką samą wielkość. Tragedia :/ Wykonanie produktu? Cóż, to już sprawa zupełnie inna. Skarpety mają pewne niedociągnięcia, także pewnie nie posłużą mi zbyt długo... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger