czwartek, 3 marca 2016

Portfel z kotkami.

Czy wy też jesteście takimi psujami jeśli chodzi o portfele? Nie potrafię zliczyć ile ich miałam. Były zamykane na różny sposoby, miały różne kolory i rozmiary. Niestety większość "przeżyła" około miesiąc, a potem zupełnie nie nadawała się do użytku. Tym razem zdecydowałam się na portfel, który zauroczył mnie nie tylko swym motywem, ale i dużą ilością różnych kieszonek. Takie cudo znajdziecie na stronie ShipGratis.eu

http://shipgratis.eu/







Materiał: skóra PU
Kolor: czarny
Wymiary: 18,5 x 8,5 x 2,5 cm
Cena: 36.64 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Portfel dotarł do mnie naprawdę szybko, chociaż do przebycia miał mnóstwo kilometrów :) W dodatku wszystko było świetnie zapakowane, więc mój gadżet nie mógł ulec jakiemukolwiek uszkodzeniu. Cieszę się, że pod tym kątem firma dba o swe produkty i jakość przesyłek. 
Wybrałam sobie czarny portfel, ponieważ mam najwięcej torebek w tym kolorze, więc będzie pasował, a nie odstawał na tle reszty :) W ofercie firmy widnieje jednak spora ilość portfeli o innych barwach, także każdy wybierze coś dla siebie. Mój ma jeszcze niewielkie, kolorowe akcenty. 

Może to tandetne, ale co tam! Spodobały mi się dwa kociaki, widoczne na zamknięciu portfela. Nadają mu nieco uroku, chociaż nie prezentują się bardzo dziecinnie czy banalnie. Ot, taka drobnostka dla urody. Dla mnie ok, wygląda to wszystko bardzo fajnie. Portfel zamykamy na zatrzask, co nie jest zbyt kłopotliwe. Nie dam rady też zniszczyć takiego zabezpieczenia, więc gadżet "pożyje" znacznie dłużej od poprzedników :) 


W środku znalazłam mnóstwo kieszonek i przegródek, które pomieszczą mnóstwo drobiazgów. Jest miejsce na drobne monety i papierowe banknoty. Bez problemu do portfela wrzucimy wizytówkę, podręczne dokumenty: dowód osobisty, prawo jazdy, karty. Wszystko siedzi sobie na swoim miejscu, nie wypada, ale też nie ma problemu z szybkim wyjęciem, w razie potrzeby, konkretnego egzemplarza. 



Jestem bardzo zadowolona z nowego portfela. Pozwala mi mieć najpotrzebniejsze dokumenty pod ręką, o porządku w nominałach nie wspominając ;) Produkt charakteryzuje wysoka jakość i niewygórowana cena. Jeśli macie ochotę na taki portfel, decydujcie się szybko - zostały ostatnie sztuki!

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger