wtorek, 1 marca 2016

Olivenöl Intensiv Roll-On pod oczy.

Dziś chciałam wam zaprezentować ostatni kosmetyk, który otrzymałam dzięki uprzejmości Pharmatheiss Cosmetics Polska. Będzie to coś, dzięki czemu rankiem nie przypominam wygłodniałego wampira ;)


Olivenöl Intensiv ROLL-ON POD OCZY




Od producenta:
Skład:
Pojemność: 15 ml
Moja opinia:
Nie jestem systematyczna w nakładaniu kosmetyków pod oczy. Jeśli mam jakiś nowy krem, to może przez dwa tygodnie używam go regularnie. Potem zapominam, odkładam na półkę i tyle. Jednak roll-on'y uwielbiam! Do ich stosowania nie trzeba mnie zmuszać, nawet wtedy pamięć nie zawodzi i codziennie, skrupulatnie, aplikuję produkt pod oczy. Ostatnio zachwycam się roll-on'em Olivenöl Intensiv. Jest po prostu genialny.

Opakowanie kosmetyku prezentuje się fantastycznie. To niewielka, zakręcana buteleczka, która nie przewraca się na półce, a jednocześnie bardzo ładnie wygląda. Na szczycie tej buteleczki, znajdziemy  metalową kulkę - aplikator. Już samo jej dotknięcie jest przyjemnym doznaniem dla skóry :)


Roll-on chłodzi że ho ho! Skóra od razu zostaje pobudzona, zachęcona do działania. Wrażliwe okolice oczu są odpowiednio nawilżone, wygładzone. Cienie stopniowo zanikają, więc rankiem wyglądam całkiem znośnie. Nie muszę ukrywać ich pod grubą warstwą korektora, bo zwyczajnie nie ma czego maskować. Kosmetyk pachnie bardzo delikatnie, troszkę kremowo, więc do minimum zniwelowano możliwość wystąpienia podrażnień. W sumie moje oczy nie reagują na ten produkt negatywnie. Roll-on Olivenöl Intensiv nie zawiera olejów parafinowych i silikonowych, parabenów i związków PEG. Nadaje się dla osób noszących szkła kontaktowe. Według mnie, to rewelacyjny kosmetyk dla każdej z was.

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger