wtorek, 8 marca 2016

Podkreślamy brwi.

Rzadko decyduje się na podkreślanie brwi. Natura obdarzyła mnie dość ciemnymi, więc okazjonalnie sięgam po jakiekolwiek kredki. Dziś chciałam wam pokazać dwie, które u mnie spisują się fantastycznie.


Zacznę może od tej, której obawiałam się najbardziej ;)

Prestige Cosmetics

PRESTIGE COSMETICS, KREDKA DO BRWI (01 BLONDY)





Cena: ok. 30 zł m.in. w Drogeriach Natura
Moja opinia:
To kredka automatyczna, wyposażona w profesjonalny aplikator. Szczoteczka do nadawania kształtu może i nie należy do najmniejszych, mnie nawet nieco przeraziła, ale przy bliższym poznaniu jest naprawdę niekłopotliwa. Kredka posiada odpowiednią twardość. Z jej pomocą nadamy swym brwiom wyrazistości, charakteru. Kredka nie boi się wody, więc będzie idealna na aktualną porę roku, gdzie deszcz czy śnieg lubi zaskakiwać. Oczywiście dla mnie jej wydajność plasuje się na najwyższym poziomie ;)

Z tą kredeczką zaprzyjaźniłam się bardzo szybko...







Cena: ok. 6.50 zł m.in. w Drogeriach Natura
Moja opinia:
Kredka przypadła mi do gustu już przy pierwszym użyciu, a właściwie jej kolor. To idealna barwa, która współgra z moimi brwiami. Kredka nie tworzy tandetnego efektu. Z jej pomocą sprawnie i precyzyjnie ujarzmimy nawet najbardziej niesforne brwi. Szczoteczka umiejscowiona na zatyczce jak najbardziej się przyda, chociaż może się zniszczyć znacznie szybciej, niż u prezentowanej wyżej poprzedniczki. 

Polubiłam te kredki i sięgam po nie od czasu do czasu. Mogę wam polecić obydwie, chociaż wiadomo, że cenowo lepiej wypada produkt marki Smart Girls Get More. Jeśli lubicie takie kosmetyczne drobiazgi, to gorąco namawiam was do ich zakupu. W ofercie są różne warianty kolorystyczne, także każda znajdzie coś dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger