środa, 10 lutego 2021

Balsam do ust GorVita

 Spierzchnięte i podrażnione usta to przy aktualnej pogodzie chyba norma. Nie musi tak jednak być i nie musimy się z tym męczyć. Na takie kłopoty mam lekarstwo w postaci świetnego balsamiku do ust marki GorVita, który przywędrował do mnie dzięki uprzejmości CREDO PR. Trafili w punkt ;)

BALSAM DO UST

 


Wydawać by się mogło, że w kwestii takich kosmetyków nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć, a jednak! Balsam wygląda niepozornie i może opakowaniem wcale się nie wyróżnia, lecz uważam, że jest najskuteczniejszym mazidłem do ust, jaki używałam ostatnimi czasy.

Mała tubka mieści się wszędzie - w kieszeni spodni, płaszcza, czy w torebce. Nie zliczę ile razy dziennie sięgam po ten kosmetyk. Bardzo się polubiliśmy, ponieważ faktycznie działa i szybko przynosi ukojenie. Zimą o podrażnienia ust nietrudno, więc w pogotowiu warto mieć taki balsam. Ten zawiera witaminy i wiele innych dobroci dla warg. 

Balsam świetnie nawilża i wygładza. Nie lepi się, nie spływa z ust. Nie ma dobrego smaku, lecz taką małą niedogodność jestem w stanie zaakceptować. Najważniejsze że działa i nie pozwala pojawić się podrażnieniom. Według producenta chroni nasze usta aż do 12h!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger