środa, 10 lutego 2021

Maść konopna GorVita

 O kosmetykach z olejem z konopi słyszałam, ale jakoś nigdy wcześniej nie miałam okazji ich używać. Aż do momentu, gdy trafił do mnie produkt firmy GorVita od CREDO PR. Muszę przyznać, że nasze pierwsze spotkanie mogę zaliczyć do udanych. Tego się nie spodziewałam ;)

MAŚĆ KONOPNA


Na plus już mogę zaliczyć samo opakowanie. Mamy bowiem tutaj niewielką tubkę z produktem, którą bez przeszkód możemy wrzucić do kosmetyczki, torebki, walizki, by maść mieć zawsze przy sobie i korzystać z niej w razie potrzeby. Na kolejny plus zasługuje zamknięcie opakowania w postaci klapki - nie musimy siłować się ze standardową zakrętką, która lubi płatać figle.

Produkt zaskoczył mnie swym składem. Działanie maści jest związane z właściwościami oleju z konopi zawierającego 5% CBD. Są jeszcze witaminy A,E,F, panthenol i alantoina. Ta cała mieszanka dobroczynnych składników sprawia, że maść faktycznie działa i nie są to tylko obietnice producenta.

Maść jest dosyć treściwa, lecz pomimo tego szybko się wchłania. Co ważne, nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy, której osobiście nie znoszę i nie toleruję. Produkt pachnie bardzo delikatnie, prawie niewyczuwalnie, a jeśli już coś doleci do waszego nosa, to raczej przyjemne, ziołowe nutki.

Maść radzi sobie świetnie z przesuszonymi miejscami na skórze typu łokcie, kolana. Przynosi ciału ukojenie, nawilżenie, odżywienie. Łagodzi swędzenie, podrażnienia. To idealna, kosmetyczna propozycja na zimowe dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger