środa, 27 stycznia 2016

Krokiety z kapustą i grzybami SmakMAK.

Jestem potwornym leniem i nie zawsze mam ochotę na długie przygotowywania posiłków dla całej rodziny. Od czasu do czasu można sobie pozwolić na coś szybkiego, bez większego wysiłku ze strony pani domu :) Znakomitym pomysłem na taką okazję, będą produkty od SmakMAK.


O firmie:
SmakMak to rodzinna firma, założona w 2004 roku
przez dwóch braci - Macieja i Adama. Do sukcesu rynkowego z całą pewnością przyczynia się fakt, że właściciele osobiście dbają o stałe podnoszenie standardów jakościowych i doskonałego smaku swoich produktów.

"Od początku starannie dobieraliśmy naszych dostawców i stawialiśmy na domowy smak, wygodę oraz polską tradycję. Chcieliśmy, aby nasze zupy, przekąski, sałatki i sosy były dla Klientów tym, co pamiętają z domu, czyli dobrym jedzeniem jak u mamy, w dodatku łatwo dostępnym."
Adam i Maciej Woźniczak


Do testów otrzymałam sporą ilość produktów SmakMAK, ale dziś zaprezentuję wam tylko jeden z nich. Bardzo pyszny :) 



Waga: 500 g
Moja opinia:
Przepadam za krokietami. Moja mama jest mistrzynią w ich przygotowywaniu, ja już niekoniecznie ;) Byłam ciekawa czy krokiety od SmakMAK będą równie smakowite jak te, które przywoziłam od swojej mamy. 
Produkt dotarł do mnie szczelnie zapakowany. Podczas transportu nic nie ma szans się uszkodzić, zgnieść. Na opakowaniu znajdziemy "instrukcję" dotyczącą tego, w jaki sposób przygotować krokiety. Wystarczą dosłownie minuty, abyśmy miały na talerzu piękne, równiusieńkie krokieciki. Jestem przekonana, że nie potrafiłabym stworzyć identycznych ;)




Krokiety posiadają chrupiącą skórkę, nie są zbyt wysmażone, albo odwrotnie. Wnętrze prezentuje się kusząco. Pierwsze kęsy podbijają nasze kubki smakowe, które wołają o więcej. Krokiety są przepyszne. Farsz nie jest kwaśny, jak to bywa zwykle w przypadku takiej kapuścianej kompozycji. Grzyby są dobrze wyczuwalne, nadają całości aromatycznej, typowo swojskiej oprawy. Krokieciki zjedliśmy ze smakiem i możemy przyznać, że są równie dobre jak te zrobione przez moją mamę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger