środa, 13 stycznia 2016

Smakowite rybki w puszce.

Jeśli tak jak ja, lubicie rybki w puszce, polecam wam wypróbowanie szprotów od firmy Stek-Rol.







Waga: 170 g
Moja opinia:


Ogólnie szproty nie należą do moich ulubionych rybek. Strasznie denerwują mnie te maleńkie ości, które przeszkadzają podczas jedzenia. Dlatego do tych dwóch konserw podeszłam z dozą niepewności. Najpierw spróbował je mąż i zachęcił mnie do konsumpcji. 
Wyobraźcie sobie, że rybki zajadałam ze smakiem! Te w kremowym sosie pomidorowym, są lekko słodkie w smaku, mają bardzo przyjemny aromat. Szproty poddane dodatkowo wędzeniu, zyskały nieco dymny posmak, przez co nabrały charakteru i wyrazistości. Ogromne kawałki ryby, zamknięte w niewielkiej puszce, pozytywnie zaskakują, a co najważniejsze smakują całej mojej rodzinie. Idealny pomysł na szybką kolację. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger