środa, 21 maja 2014

Szampon o zapachu świeżo ściętych róż.

Wystrzegam się niczym ognia, kosmetyków o różanym zapachu. Kwiaty te darzę niesłabnącym uczuciem, ale różany aromat w perfumach bądź też w jakichkolwiek środkach pielęgnujących ciało, zazwyczaj przyprawia mnie o ból głowy i niemiłe skojarzenia (czyt. babcina szafa ). W przypadku szamponu do włosów od Dr Ogranic Polska, pochodzącego z linii Olejek Różany, sprawa prezentuje się zupełnie inaczej, lepiej ... Zapraszam do dalszej lektury :)






Od producenta:
Szampon zwiększający objętość włosów; dzięki niemu włosy stają się bardziej gęste i łatwe do układania. Stworzony na bazie olejku różanego, aloesu, kwiatu lipy, rumianku, passiflory, nagietka lekarskiego, oraz geranium i olejków eterycznych z goździków. Jest to luksusowy produkt, który błyskawicznie ożywia włosy i skórę głowy, specjalnie skomponowany, aby mógł wnikać w głąb włókien keratynowych i cebulek, dodając włosom naturalnej objętości. Delikatnie oczyszcza, odżywia i nawilża, dając uczucie pełnej satysfakcji.
Skład:
Pojemność: 265 ml
Cena: 29.95 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Buteleczka całkowicie mnie do siebie przekonuje, przyciąga wzrok, budzi zaufanie. Lekka, poręczna, można nią swobodnie manewrować w strugach wody pod prysznicem, czy też leżakując w wannie. Dozownik typu "press" jak najbardziej trafiony, ozdobiony dodatkowo wytłoczoną nazwą firmy. Fajnie to wszystko wygląda i cieszy oko.


 Jeśli chodzi o kolor kosmetyku, to jak na prawdziwą gapę przystało znów się zadziwiłam :) To butelka jest czerwona, a nie szampon ... Producentowi udał się żart, chociaż nie powiem bym była obrażona :) W końcu istotą jest stan konsystencji i tutaj znów do niczego nie mogę się przyczepić. Szampon nie przelatuje mi przez palce, nie ląduje na wszystkim prócz włosów. Pieni się delikatnie, powstały biały, delikatny puszek łatwo znika gdy trzeba. Zapach ? Hmm... Podczas wąchania zawartości butelki nie skradł mojego serca, ale przy myciu i późniejszym wysuszeniu włosów - cudo ! Chyba różane nuty przechodzą jakieś przeobrażenie bo cała aromatyczna kompozycja dosłownie zachwyca. Niczym świeżo ścięty i stworzony dla wyjątkowej osoby bukiet z "królowej kwiatów". Z pewnością zapachu nie mogę zaliczyć do uciążliwych, babcinych, staroświeckich i nudnych. Dla mnie trafiony w stu procentach.


Po umyciu czupryny przy pomocy szamponu z olejkiem różanym, powinnyśmy oczekiwać burzy włosów łatwej do ujarzmienia. Ja z objętością problemów nie mam, ale modelowanie owszem, kłopot sprawia. Szampon na szczęście nie tworzy stogu suchego siana na głowie, włosy są lekko uniesione u nasady, ale też niezbyt napuszone. Na pewno można je łatwiej ułożyć w pożądaną fryzurę, widać od razu że są gładsze, błyszczące, sypkie i miłe w dotyku. Jeśli więc te zalety są dla was wystarczająco przekonywujące co do jakości produktu, koniecznie bliżej się mu przyjrzyjcie. 

Strona Dr Organic Polska (klik), Facebook (klik). Jestem bardzo ciekawa czy używałyście bądź używacie obecnie szamponu o zapachu róży ?

6 komentarzy:

  1. nie znam tego szamponu :<

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam do czynienia z tym szamponem, ale z pewnością po niego sięgnę przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy szampon,i ma dość dużą pojemność co jest zaletą.Cena...mogłaby być niższa,ale w sumie liczy się jakość w parze z ilością i brakiem chemii.Kupiłabym go!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki zapach mogłabym polubić.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy szampon :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger