niedziela, 25 maja 2014

Słodki groszek :)

Na kwitnący groszek w swym ogrodzie muszę jeszcze trochę poczekać, ale póki co rozkoszuje się jego świetną imitacją w postaci kolejnego wosku Yankee Candle, który zgarnęłam w sklepie Goodies.pl 

Sklep internetowy Goodies.pl






Cena: 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Jeszcze sporo czasu przede mną, zanim narwę pełną garść kwitnącego groszku i umieszczę taki bukiecik w wazonie w centralnej części mieszkania. Myślę, że wosk świetnie urozmaica dni w którym leniuchujemy sobie beztrosko, chociaż użyty w nadmiarze może wywołać ból głowy. Zdecydowanie dominuje w nim aromat pachnącego groszku ( oczywiste), gruszki i frezji. Za to brzoskwini oraz drzewa różanego moje zmysły nie wychwyciły. Po paru minutach topienia, zapach staje się lekki, delikatniejszy, chociaż w mieszkaniu nie utrzymuje się jakoś szczególnie długo.

Tutaj możecie sobie zakupić taką tarteletkę w efektownym kolorze, a tutaj profil Goodies.pl na Facebooku. Macie w swych ogródkach groszek pachnący ? 

5 komentarzy:

  1. To musi ślicznie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa kiedy ja się zaopatrzę w te woski,bo chodzą już za mną od jakiegoś dłuższego czasu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam groszek pachnący.Mam wysianą do skrzynek odmianę karłową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie swojego ogrodu bez pachnącego groszku. Poznałam go jakieś trzy lata temu i żałuję że nie zdarzyło się to wcześniej :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger