środa, 9 października 2013

Pomarańcza z cynamonem.

Kolejne mydełko od pani Uli z Veggie Bubbles i kolejne pochwały. Nie przepadam za cynamonem, nawet jako dodatkiem do ciasta, ale w tym przypadku kosteczka mydła została wykorzystana całkowicie z wielką przyjemnością dla zmysłów i ciała.





Skład:
Waga: 30 g.
Moja opinia:
Kocham to co jest dziełem rąk, więc mydło zrobione metodą "handmade" już na wstępie zyskało me uznanie. Lubię cytrusy, ale tak jak już wspomniałam cynamon nie należy do moich ulubionych przypraw. Staram się go omijać szerokim łukiem lecz wiadomo że nie zawsze z pozytywnym skutkiem :) W przypadku mydła cynamon na szczęście zyskał całkiem inny wyraz przez aromat pomarańczy, który w kompozycji dominuje. Gdzieś przebija się jeszcze nutka wanilii, ale to zauważy, a raczej poczuje tylko ten kto wnikliwy i dociekliwy. Mydło zostało wykonane metodą na zimno. Powstało z wysokiej jakości tłuszczy i olejów roślinnych, nie zawiera sztucznych barwników, olejów syntetycznie perfumowanych. Świetnie sprawdziło się w przypadku pielęgnacji mojej skóry na której nie zaobserwowałam jakichkolwiek zmian alergicznych. W wystarczający sposób mała kosteczka oczyściła ciało, nie wysuszyła, a wręcz otuliła delikatnym, miłym dla nosa zapachem. Gdyby ktoś zaproponował mi większą kostkę takiego cuda, nie zastanawiałabym się zbyt długo nad kupnem. W dodatku mydło wygląda naprawdę imponująco, a pakowane jest z ogromną starannością. 

O cenę i dostępność mydła pytajcie panią Ulę tutaj.
Lubicie cynamon ? ;) 

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger